Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et hurtigt spørgsmål ifht. erstatning.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Hvis jeg sælger et produkt til en kunde, som viser sig at være en "mandags-model" som skal returneres til reparation. Kan kunden i sådan et tilfælde kræve erstatning for omkostninger ved monteringen af produktet? Kunden har betalt en "professionel" for at installere produktet, hvilket vil skulle gøres delvist om pga. returneringen. (ps. der er tale om tilbehør til biler, hvis det skulle have relevans)

På forhånd tak :)

Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Business to business? Ikke dækket af specifik aftale vedr. problemet.

Produktansvar hvis man med rimelighed kan forvente at produktet lever op til en eller anden kvalitet og det så alligevel ikke gør det. Produktansvar dækker også forventelige følgeskader (montering).

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)