Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kasseklade giver minus i Dinero overblik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg er lige begyndt at bruge Dinero til min enkeltmandsvirksomhed. Jeg har været ude til møder ved nogle forskellige potentielle kunder, som jeg gerne vil registrere til mit kørselsgodtgørelse. Jeg bruger Mileagebook til at dokumentere min kørsel, og overfører direkte fra app til Dinero. 

Når jeg overfører fra Maileagebook ryger det ind i min kasseklade. Når jeg her bogfører min kasseklade går min bank i minus med beløbet af 3,53 * 283 km. 

Burde det ikke blive + og ikke - ? Som det er nu står det som en udgift og ikke en godtgørelse.

Vh Michael.

Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 20:52
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46694
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:36

siger bare altid - hvorfor rode med at bogføre det i regnskabet i enkeltmands hvor det er fuldt lovligt at tage det som skatteregulering og nej - du må ikke som sådan udbetale det som en udgift via bank i personlig virksomhed heller, men Dinero har en workaround netop til personlig virksomhed. Det skal ske via status/mellemregning som jeg husker deres metode - men det må ikke bare  lægges som en udgift og udbetales da skal ikke kan overskue det er et personlig fradrag faktisk på den måde

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)