Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Privat salg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, hvordan og hvorledes skal jeg forholde mig, har brug for jeres hjælp!!
Jeg har i sin tid købt en klapvogn og i en bestemt model (går da ud fra at sælgeren har styr på det) Jeg har så fornylig videresolgt den OG som den model jeg selv har købt den som. Jeg får så en besked fra køber at det er en anden model end det jeg kender til. Vedkommende har købt den som ubeset og som privat handel. Nu vil vedkommende sende den retur og have pengene retur. Hvordan med det??

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har jo så formentlig solgt noget andet end køber troede og dermed må du vel tage den retur. 
OM du var i god tro betyder som ikke noget, hvis køber har ret i, at det ikke er den model du solgte. 
Uanset firma eller ikke, må man jo ikke sælge noget med en klar fejlbeskrivelse

KAN du bevise at du selv blev "snydt" i butikken så kan det jo være de skal op med lidt til dig

Nogen gange kan en rabat løse ting mellem dig og den nye køber

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Jan 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nemlig mit næste spørgsmål.. hva hvis jeg kan dokumentere at jeg selv har købt den som den model jeg har solgt den som?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Meh19:

Det var nemlig mit næste spørgsmål.. hva hvis jeg kan dokumentere at jeg selv har købt den som den model jeg har solgt den som?

så må du jo gå til den der solgte dig den og se om de vil erstatte noget. ham der købte af dig kan jo være ligeglad med det . han har jo købt EN ting tror han og fået noget andet tydeligvis (anden model)

Du kan jo ikke sælge 1 kg guld - som viser sig at være jern uden at skulle tage det tilbage og refundere omgående, uanset du så selv var blevet lovet ved ferierejsen i langtbortistan, at det var det pure guld

Du må ha fat i oprindelig sælger og erstatte ham du fik leveret noget du troede var EN ting men som viste sig at være en anden (eller aftale et afslag)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)