Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på Mostrup/Eniro

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Chai Nat
Tilmeldt 10. Jun 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver et mindre håndværkerfirma, jeg har annoncer i vores lokalbog og har også i Mostrup/Eniro Den Grønne vejviser, da den koster 3300,00 kr om året ville jeg afmelde den tilbage i oktober da den ingen effekt har efter mange forespørsler hos vore kunder. Jeg ringer til Mostrup i Aalborg og får en flabet og ubehøvlet stodder i røret som overhovedet ikke vil høre tale om afmeldelse da folk jo bare kan se bag på fakturaen fra sidste år hvor det meget mikro småt og utydeligt står at afmeldelse skal foretages 6 mdr før nytår altså senest 30/6.

Idioten har ret det står der, men hvem nærlæser alle fakturaer på bagsiden man oplyser det heller ikke når sælger sine annoncer så blev man så klog

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:28

Hej Henrik

Ganske rigtig, af skade bli`r man klog..

Nærlæs ALTID fakturaer, for her kan være skjulte budskaber og hold dig langt væk fra dem fremover, når du er kommet ud af aftalen..

Ufff...

mvh   Angry

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:42

Der er jo et interessant juridisk spørgsmål i, om det overhovedet er bindende på den måde.
Hvis du ikke har skrevet under på noget, men de blot har skrevet som du beskriver det, mener jeg at have hørt om sager hvor denne praksis i retten er blevet underkendt.
Vi havde en debat om gyldigheden af emails tidligere, hvor en advokat fortalte at der skulle "aktiv accept" til for at en aftale er gyldig. Du kan se hans begrundelse her: http://www.amino.dk/forums/p/23260/163590.aspx#163590

Det er selvfølgelig spørgsmålet, om du for 3300,- gider bruge lang tid på sagen, men du kan da prøve at ringe til ham advokaten og spørge lidt ind til din sag... du kan jo altid nægte at betale en regning og gøre indsigelser. Så kan de ikke køre en traditionel inkassosag mod dig, men skal trække dig i retten... 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 08:59

Hej

Jeg ville ikke bare betale, og selvfølgelig skal man gøre fakturaudstederen opmærksom på, at denne vare har jeg ikke bestilt og iøvrigt vil jeg gerne have en kopi af en evt. kvittering med min underskrift på, for bestillingen..

Det får som regel effekt, at de opgiver at kræve pengene ind.

mvh   Geeked

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 15:51

Imponerende at de gider bruge Deres kræfter på at snyde kunderne, istedet for at spille med åbne kort og drive en ærlig forretning.

Mvh

Chris

Tilmeldt 29. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:13

Hej Henrik

Jeg har nøjagtig det samme problem som dig. Eniro prøver at snyde og bedrage - mig - og dig - og sikkert en masse andre små firmaer.

Jeg har fortalt dem at jeg ikke vil deltage i deres bondefangeri - og derfor har jeg nu modtaget brev fra Aktiv Kapital med diverse trusler om RKI og andet hvis jeg ikke betaler.

Hvis den faktura som du taler om er magen til min står der bag på : citat . Med mindre andet er skrifligt aftalt, gælder aftalen for 1 udgave.

Eniro påstår dog at jeg har tegnet et abonnement , fordi den rabat de gav mig kaldte de abonnementrabat. Jeg mener ikke at deres sag holder.

Mvh Ole

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 09:34

Rangio:

Eniro påstår dog at jeg har tegnet et abonnement , fordi den rabat de gav mig kaldte de abonnementrabat. Jeg mener ikke at deres sag holder.

Mvh Ole

Ole, ded dem sende et stykke papir  med din underskrift på, der beviser deres påstand mod dig..!

mvh   Geeked

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)