Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Succes hvordan gør man?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Dec 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal der til for at man får succes med sin virksomhed? Nogle siger det kan tage op til 2 år før at man får overskud i sin virksomhed. Hvad er jeres erfaringer? og hvad har i gjort? Synes som ny startet virksomhed ikke jeg kan bruge DDk 3000.00 om ugen på at markedsføre min virksomhed. Jeg har kun en webshop og er igang med at lave min fysiske butik. Men alting tager tid. Og har mange flere udgifter pt. end indtægter. 

Venlig hilsen 

Marianne 

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er andre måder at markedføre sine produkter næsten omkostning fri.

Du kan ligge dine produkt er på dba, gul og gratis hvor du kan ligge flere end 200 produkt er op per konto.

Og kan du lave en Facebook side.

Og i den anden end af skale, tja der skal du brug penge

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Skygge Manden:

Der er andre måder at markedføre sine produkter næsten omkostning fri.

Du kan ligge dine produkt er på dba, gul og gratis hvor du kan ligge flere end 200 produkt er op per konto.

Og kan du lave en Facebook side.

Og i den anden end af skale, tja der skal du brug penge

enig

Vil tilføje, at det er normalt at det koster penge at starte - men om det er 1 år 2 år eller hvad - kan man ikke sige noget smart om. Noget tager tilmed evigt og går galt, og det er jo ofte om at beslutte sig for, hvor langt vil man køre. Det ER ikke alt der lykkes men der skal da ofte noget tålmodighed til

Ha en god plan - vid hvad vej du vil - overvej hvor langt du vil gå og hvor din smertetærskel er

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra odense
Tilmeldt 4. May 14
Indlæg ialt: 28
Fra  Diluc Skrevet kl. 06:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville lægge en plan og så ville jeg ikke bruge flere penge end jeg tjener.

www.diluc.dk  tømmer dødsboer på Jylland og Fyn. Vi tømmer huse, lejligheder Ring for gratis vurderings besøg

Tilmeldt 25. Dec 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder naturligvis fornuftigt.

Tilmeldt 25. Dec 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nok bare for utålmodig. 

Tilmeldt 25. Dec 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for råd.

Den med de gule sider og dba, havde jeg ikke selv haft med i mine overvejelser.

Tilmeldt 6. Jan 18
Indlæg ialt: 46
Fra  Juridisk Servicecenter Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg vi er mange herinde, der gerne vil vide Marianne 😉 Facebook er i hvert fald altid en god start, det kan jeg se på min trafik derfra og til hjemmesiden.. 

 www.juridiskservicecenter.dk - hjælp til køb af bolig (private) / freelance sagsbehandling (virksomheder) 

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det var mig, ville jeg starte med at få webshoppen op at køre og give oveskud, og så helt vente med den fysiske butik, En webshop kan i dag køres for ganske få penge, og der er på ingen måde forbundet den samme risiko, som ved en fysik butik.

Nu ved jeg ikke hvad det er du sælger, men en webshop kan være en rigtig god måde at sondere terrænet. Er der reelt en efterspørgsel på det du prøver at sælge og hvor stor er konkurrencen?

Jeg mener det er 9/10 der først søger online, når de skal købe et produkt. Derfor må det at have en succesfuld online del, ses som helt essentielt i dag.

Hvor lang tid det tager at skabe overskud, afhænger af mange forskellelige faktorer:

1) Hvor stor efterspørgsel og konkurrence er der

2) Hvor dygtig er du til at markedsføre dig

3) Hvor mange timer i døgnet kan du bruge på projektet

4) Hvordan er dit tekniske knowhow

5) Hvor store dine udgifter er

6) etc.

Fordelen ved at starte noget online, er at omkostningerne er meget lave. Som webdesigner, konsulent, affiliate marketer, forfatter, webshop-ejer etc. er dine omkostninger: en computer, lidt software, en internet forbindelse og så din tid. Her vil du altså reelt kunne skabe overskud efter et halvt år, hvis du ved hvordan du gør.

Den typiske melding er dog at det tager 3-4 år at skabe stable en virksomhed på benene, men igen det afhænger af massevis af forskellige faktorer. :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)