Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Inkassobureau i Dinero ?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Da det er Danmarks dårligste inkassobureau der er standarden i Dinero. Så vil jeg lige høre om der er nogen der ved om man selv kan ændre det ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har jo adgang til alle dine bilag, i form af faktura med udestående og rykkere.

Dem kan du jo bare downloade og sende til hvilket som helst inkassofirma, som så kan se på sagen :-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

SBmarketing:
Dem kan du jo bare downloade og sende til hvilket som helst inkassofirma, som så kan se på sagen :-)

Ja men det ville nu være nemmere hvis man selv kunne vælge i programmet så man ikke fik en regning fra Collectia hver gang de ikke er i stand til at inddrive pengene.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
så man ikke fik en regning

Kan jo være fordi, at § 10 i inkassoloven ikke er overholdt. Den har jeg erfaret, i mit netværk, at den bliver overroulet.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Pythonrap:

Glemte lige:

Prøv at kontakte Jysk Inkasso, Søren Poppelgaard, https://www.jyskinkasso.dk/

Ja det kan jo kun blive bedre. Nu bliver det så sjovt at se om Collectia selv vil sende deres egen regning til inkasso hos dem selv eller hvad ?. Jeg nægter at betale en krone mere til dem.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det vil jo gælde alle inkasso selskaber - at kan gælden ikke hentes  så koster det generelt for de laver jo arbejdet - og du har solgt til en kunde uden penge i så fald - og ja du kan da sagtens lade dem inkassere det hos dig og dermed betaler langt mere - your choise

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Cookie - John Hannover:
Det vil jo gælde alle inkasso selskaber - at kan gælden ikke hentes  så koster det generelt for de laver jo arbejdet - og du har solgt til en kunde uden penge i så fald - og ja du kan da sagtens lade dem inkassere det hos dig og dermed betaler langt mere - your choise

Så du valgte simpelthen at svare på noget du ikke aner noget om ???. 1. De skal ikke kalde det ( No cure no pay ) Hvis de ikke har tænkt sig at overholde det. 2. Jeg har lavet et stykke arbejde hos et firma som drives af en svindler der ved at han bare skal lave en indsigelse så skal han ikke betale. 3. Ja jeg kan jo også bare lave en indsigelse mod deres regning så bliver det sjovt at se hvad der sker.

Husk at få fakta på plads næste gang inden du svarer og giver 1 stjerne.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Michael:
Husk at få fakta på plads næste gang inden du svarer og giver 1 stjerne.
helt fint med mig - og hvad helvede skriver du herinde uden at beskrive det var skriftligt aftalt no cure no pay??? Du forstyrrer jo bare folk med gas - og kunne vel selv svare inkasso at de kan rende og hoppe hvis du har det på skrift
Mit bud er at du helt har forsømt at sikre dig du have en inkassoværdifordring - en uden indsigelse og JA med seriøs indsigelse kan man IKKE sende til inkasso og skaber bare udgfter


Nu ser vi lige om/hvad Dinero svarer i næste - for HAR de en leverandør der lover no cure og no pay på alt de modtager - uanset der indsender har sikret sig at fordringen er uimodsagt - og så tager betaling uden cure - så har de et problem, men det har jeg MEGET vanskeligt ved at tro på umiddelbart (og faktisk var det - hvis det er Dinero du vil have til at ændre ting,smart at skrive til dem først)
Du har jo lige valgt at kalde et firma for SVINDLERE offentlig - så du skal virkeligt være sikker på hvad du laver

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinero bør vel svare på denne tråd. Er Collectia som beskrevet svindlere der fakturer efter at have lovet no cure no pay - for så er det jo et skidt tilbud - men min forventning er nu ikke at Dinero har aftale med en svindler men at en bruger her ikke helt kan læse aftaler??

vh john H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)