Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WordPress niveau og moms.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 17
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg står og skal købe WordPress for at lave min hjemmeside, er lidt i tvivl om det skal være personal eller premium. Hjemmesiden skal kunne være en side hvor man kan handle, men har en teori om at jeg vil have mine produkter i forretning først, så sparer jeg lidt på ikke at skulle betale ved nets. Kan man køre en eventuelt salgs hjemmeside som personal eller skal jeg have premium? - Og kan jeg trække det fra i forhold til moms, da det jo er i forbindelse med virksomhed? :)

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mille.e,

Jeg går ud fra at du har siddet og kigget på https://wordpress.com/pricing/ - Men jeg vil egentlig anbefale dig helt at droppe dette.

Du kan i stedet købe dig et domæne og et webhotel, f.eks. hos www.unoeuro.com, og derefter blot installere Wordpress helt gratis gennem deres 1-click installation.
Hvis du ønsker at hjemmesiden skal være en webshop, så skal du blot bruge det gratis plugin, der hedder Woocommerce. Dette plugin er det man bruger til at lave webshops i Wordpress.

Du skal desuden have fat i et tema, her vil jeg anbefale at købe et på www.themeforrest.net :-)

Hvis du har brug for hjælp er du velkommen til at sende mig en besked her på Amino.

Mvh

Søren

Tilmeldt 26. Sep 17
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow, hvor er du bare en stor hjælp Søren!! Tusinde tak!! - Jeg vil kontakte dig, hvis jeg har behov for det!! Super god dag til dig! :D

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mille.e:

Wow, hvor er du bare en stor hjælp Søren!! Tusinde tak!! - Jeg vil kontakte dig, hvis jeg har behov for det!! Super god dag til dig! :D

Er glad for jeg kunne hjælpe dig! :-)

Du skriver bare, hvis et er - Og fortsat god dag til dig også :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)