Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hagesmække/stofbleer i lange baner søger

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Så er det mit første indlæg i Amino, så håber meget der er nogle som kan hjælpe mig...... Smile

Jeg åbner en børnetøjsbutik om en månedstid, og er i den forbindelse på jagt efter et parti ens farvet hagesmække, stofbleer, bamser, sengetøj, badeslag osv. man kan broderer navne på - har fået en fantastisk aftale med en dame som har en broderings symaskine.

Mange hilsner og på forhånd tak for hjælpen.

Janni

Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:35

hej janni

<det drejer sig ikke så meget om dit spørgsmål... desværre... men jeg har selv købt en broderimaskine og vil tilbyde det samme til børnetøjsbutikker. Vi er netop startet og har en priside, hvad det skal koste, men ville høre om du vil oplyse hvad din pris er......

hilsen

Inger Nielsen

www.design-systuen.dk

Tilmeldt 6. Feb 08
Skrevet kl. 19:01

Hej Inger,

Det må du da gerne - jeg har fået en aftale med en syerske om at jeg betaler 10 kr. pr. brodering incl. moms - altså så skaffer jeg selv de produkter der skal broderes på.... skal hun lægge evt. hagesmæk/stofble til kan jeg få det for 30 kr. incl. moms -

Held og lykke med projektet.

Hilsen

Janni 

Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:37

Hej Janni

Mange tak for hjælpen. Du har fået dig en rigtig god aftale med syersken. Det er ikke mange kroner hun tjener på det, men der er jo hendes problemSmile......Jeg leder selv efter et sted at købe stofbleer og hagesmække... så finder du et sted må du meget gerne give besked.... jeg skal nok give besked hvis jeg finder et sted

Inger

Tilmeldt 6. Feb 08
Skrevet kl. 16:23

Hej,

Jeg var på Mode Messe i dag og fik en rigtig god aftale i land med Pippi - prøv at kontakte dem, - eller www.ductus.dk  de var også til at snakke med. Pippi kan sælge mig 12 stk. broderet hagesmække til 99,95 ex. moms, så der rød den aftale med min syerske.

Pøj pøj 

Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:06

Hej Jannie.

Søger du stadig kontakt i østen?

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:03

Hej Janni

Bips eller hagesmækker som de hedder på dansk, jeg har i en leverandør som leverede disse til børn i bomul eller polyester fleece, desværre var det større partier, priserne var fra 3 DKK op. Hvis du overvejer at gå ind i grosist salget er det en kæmpe marked hvis du kan laverer til den rigtige pris.

Hilsen Michael

email durian79@gmail.com

Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:29

Hej Jannie.

Jeg har et parti stofbleer du må købe af mig til indkøbspris, har købt for mange hjem til min egen lille virksonhed. Skriv hvis du er interesseret.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)