Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnerprogrammer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle !

Jeg har været lidt på Nettet og stødt på et fænomen, der hedder partnerprogrammer. Er der nogen, der ved hvad det er for noget ?

Jeg er lidt mistænksom, men kan ikke se nogetfup i det men man ved aldrig...

Hvis det ikke er fup kunne det være rart hvis nogen vil fortælle lidt om det.

Nicolai Olsen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14
 Partnerprogrammer er også kaldet for affiliate programmer og det er ikke fup, de fleste store firmaer har deres eget affiliate program. Det bruges til at promovere deres vare og betaler en affiliate/partner en kommission for et salg.

Jeg har skrevet en hel del om affiliate marketingwww.affiliate-marketing.dk du kan bruge Wiki'en og burde kunne finde svar på det meste.

Hvis du ellers har nogle spørgsmål, er du velkommen til at skrive til mig.

Vær opmærksom på at siden ikke er helt færdig endnu, jeg er ved at teste den i øjeblikket

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. Feb 08
Skrevet kl. 20:28

Hej N

Det er jeg glad for at høre. Hvordan bliver pengene udbetalt- jeg mener hvad med skat ?

Nicolai.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 23:11

Jeg er fuldtids affiliate og har været det i mange år - der er nogen fuskerprogrammer så du skal se dig for.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. Feb 08
Skrevet kl. 23:38

Hej Jan

godt at høre fra dig. Kan du sige hvilke firmaer der er fuskere ? Hvordan kom du i gang med det ?

Nicolai

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. Feb 08
Skrevet kl. 22:22

Hj Jan

det er jeg glad for at få et varsel om. Kan du sige hvilke jeg skal være opmærksomme på ?

Hvordan bliver pengene udbetalt ? Hvad kan du tjene på en måned ?

Hvad med skat ?

Nicolai

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:30

JanBalslev

Hvilke programmer?

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 23:59

nikes:

Hj Jan

det er jeg glad for at få et varsel om. Kan du sige hvilke jeg skal være opmærksomme på ?

Hvordan bliver pengene udbetalt ? Hvad kan du tjene på en måned ?

Hvad med skat ?

Nicolai

Selvfølgelig skal du betale skat, som med al anden indkomst Smile

Hvor meget man kan tjene på en måned afhænger totalt af, hvor mange besøgende eller brugere man har - jo flere, jo højere omsætning kan du lave Smile
Når man snakker affiliate indtægter er der ingen generel pris man kan bruge, nogen kan tjene nok til mange, og andre kan kun tjene lidt lommepenge

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 15:14

Nu er der jo uendeligt mange programmer - så at lave en komplet liste er ikke muligt. Jeg tilmelde mig udelukkende partnerprogrammer som drives af "producenten" selv - og ikke de store "partnersystemer" som tilbyder 1000 vis af forskellige produkter. Jo flere der skal deles om en kagen jo mindre et stykke er der til hver. 

Jeg kom i gang ved en fuldstændig tilfældighed - sammen med en kammerat lavede jeg et webssite om noget som virkeligt interesserede mig. Ikke for at tjene penge på det men fordi der ikke var noget ordentligt danske websites om emnet på daværende tidspunkt. En dag var der så en der ringede og insisterede på at sende os nogle penge..

Som andre er inde på kan man jo tjene uendeligt meget - man skal bare have trafik nok. Jeg tror først og fremmest man skal forsøge at lave et fedt website om noget der virkeligt interessere en, ellers går man bare død i det inden man kommer i gang -  og så bliver det det bliver aldrig til andet end en lort med reklame på.

Selvfølgelig skal man betale skat - vi skal også allesammen dø engang. De 2 eneste ting der er sikkert her i livet :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)