På helt samme konto som du har din kapital på inden du øger med de 25%- Ingen som helst grund til flere bankkonti - det er jo angivet korrekt i regnskabet - I princip kan du have AL din økonomi på EN og samme konto, alt fremgår jo løbende af regnskabet
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min indskudte kapital ligger kontant i cigarboks. Men ja, tænker også selv at der oftest blot fremgår EN konto hvori al indtægt/udgift holdes.
Men alligevel havde jeg den tanke, om det ikke var nemmere for flere nye iværksættere, hvis der var en seperat konto til opsparing (så dette beløb som minimum blev opsparet)
Er det en helt ulogisk tanke ? :-)
Min indskudte kapital ligger kontant i cigarboks. Men ja, tænker også selv at der oftest blot fremgår EN konto hvori al indtægt/udgift holdes. Men alligevel havde jeg den tanke, om det ikke var nemmere for flere nye iværksættere, hvis der var en seperat konto til opsparing (så dette beløb som minimum blev opsparet) Er det en helt ulogisk tanke ? :-)