Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance design af Dandomain-webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er konsulenter på udviklingen af en kundes Dandomain-webshop, men desværre har vores grafikere mere end rigeligt at lave. Derfor er vi interesserede i en freelancer, som kan designe og sætte et basisdesign på en Dandomain-shop (default-designs er jo ahem, ikke så kønne.).

Det er et krav at man enten allerede kender til dandomain-systemet, eller er villig til at sætte sig ind i hvordan det virker - vi forestiller os dog ikke at betale for en komplet uddannelse i Dandomain :)

Henvend jer til mig, så tager vi en snak om betaling og betingelser mht. levering. Jeg forestiller mig, at der for den rette m/k med en bred profil udmærket kunne være flere freelance-opgaver af denne størrelse i farvandet.. men det tager vi senere. 

Smid en mail, gerne med referencer og en idé om priser.

mvh

Nicolai Brodersen Hansen

Projektkoordinator hos Digital Out 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:53

Hej Nicolai

Jeg har 11 års erfaring med design til internetløsninger og har designet rigtig mange DanDomain-løsninger, du kan se nogle af dem på denne side: www.wogw.dk.

Skulle niveauet passe til de opgaver I plejer at levere til jeres kunder, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte mig.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:49

Prøv at kontakte Charlie fra www.cyklopstudio.com eller Kristian fra www.cygnet.dk - to gutter som bare kan trylle med dandomain, intet dårligt at sige om nogle af dem. 

// Jesper Skov

Fra Kolding
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 02:25

Hej Nicolai.

Godt nok har jeg ikke erfaring med DanDomainshops,
men det kunne jeg jo få ;)

Jeg er villig til at sætte mig ind i opgaven, og arbejde
forholdsvis billigt (ihvertfald billigere end de fleste andre!)

Kontakt mig på mailen,
Faust@live.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)