Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg/skal jeg linke mellem mine to webshops?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har et spørgsmål i forhold til linkbuilding. Jeg har to niche webshops www.purevodka.dk og www.puregin.dk

Jeg har cirka 10 produkter, hvor den ene side sælger vodkaen og den anden side sælger ginnen. Dette vil jeg jo gerne gøre mine kunder opmærksomme på (og måske få lidt seo power i kraft af linkbuilding) Derfor linker jeg fra vodkaproduktside til ginproduktside. 

Noget ala - "Vores søsterside PureGin har også destilleriet lækre Isfjord Gin på lager til dig"

Er det noget jeg kan gøre uden problemer, eller skal jeg passe lidt på. Kan det blive straffet på Google at to sider linker til hinanden på den måde?

I første omgang er det kun cirka 10 produkter, men på sigt bliver det en del flere.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste du kan gøre er, at lave en hel side om Vodka på din Ginside og linke derfra til vodkasiden.

Et enkelt relevant link, sådan.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal hvert fald huske at rette din titel på Gin siden, den hedder det samme som på Vodka siden, hvilket jeg tænker ikke er din mening. :-) 

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg kan simpelthen ikke rette det! Skal have en it-kyndig til at kigge på det.. Men nej det er ikke meningen:)

Men er det ikke mere relevant at linke indbyrdes fra lignende produkter? 

Men ellers en god ide, med en side der linker. Det vil jeg bestemt overveje

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du er logget ind i Wordpress så tryk på "Indstillinger". Under generelt så allerøverst finder du side titel og beskrivelse... Blot ret det her. Det er et hurtig fix :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)