Hej Jeg har idag en virksomhed som fungerer rigtig godt. da jeg driver min virksomhed som er meget afhængig af min aktivitet, som vil jeg gerne finde en forretning, eller ide, eller andet muligheder for at skabe en virksomhed som er aktiv 24/7 eller noget i den stil. Jeg er IKKE til MLPl eller bitcoin forretning. Det jeg har brug for er en virksomhed , eller ide, eller partner skab på en virksomhed der levere en ydelse, vare som er omgængelig, ikke naive setups. men elks velprøver koncept. eler en produkt / service ide der er til at gå til. Jeg forventer ikke 1 million på 6 mdr. Jeg vil blot finde noget simplet. Der kan være salg. Det kan være en service ydelse. Det kan være et produkt der kræver en mindre produktion. Det er vigtigt at dette er at finde noget der er muligheder i og ikke er en død sild. Hvis du har en byd. og ikke ønske en offentlig dialog om det DU eks. har gang i som ville kunne etableres i anden by / landsdel så skriv en PB. jeg give 100 % fortrolighed, og vil klart melde til og fra om der er noget i det du kommer med... Hilsen IVÆRKMAND.m-dk ps skriv blot på en pb. eller på mail m-dk@mail.dk |
SØGERS IDEER til ekstra indtægtkilder.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)