Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån til private

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 17
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 03:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

 Er der en portal i Danmark hvor man har mulighed for at låne penge ud til private?


Mvh

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Nov 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Primutu.dk :-)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nogen erfaring med denne portal eller andre lignende?

Tilmeldt 29. Nov 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, altså på Primutu.dk kan du vælge om du vil være långiver eller låntager, også kan man låne penge ud som du ønsker også kan låntagerne, byde ind med en rente samt på hvor langtid der skal gå før alle pengene er tilbage betalt, også godkender du den person du ønsker som giver bedst rente samt tilbage betalings måned, også bliver der sendt et gældsbrev til begge parter på mail, også skal låntageren betale 50 kr i gebyr for at tage lånet så långiveren kommer aldrig til og betale et gebyr. Man skal bruge nemid når man opretter sig så sikkerheden er iorden :-)

Tilmeldt 28. Oct 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nysgerrig, er din oplevelse som långiver eller låntager?  Afhængigt af hvilken. er hvordan man oplever ting lidt anderledes

Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hopper lige med på denne tråd. :) Er også interesseret i det, mest af alt hvor man kan tilbyde lån til private, måske endda mod gode renter (men stadig konkurrencedygtige ift. banker osv.).

Privatlån og finansiering med tilbud på billige kviklån, forbrugslån el. at låne penge let og nemt.

Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  MJ Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv haft ledt efter lignende services tidligere, og uden lige at kende Primutu som er nævnt her, har jeg hørt mange skrækhistorier, hvor låntager ikke betaler tilbage og serviceudbyderen ikke rigtigt gør noget, for at det skal ske. Men er nysgerrig på at høre hvad folk synes om det her. Prøver nemlig også at få opsparingen til at yngle, og jeg tør ikke være i aktiemarkedet længere (som i 90% af porteføljen blev solgt for 2 uger siden)

Founder af hikingwebsitet www.trail17.com

Tilmeldt 8. Feb 18
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

udenombanken :)

Haderslev Esport - Nextlevel Gaming

Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm... Der vil vel også skulle være nogle tjek osv. på, om kunden (låntager) er kreditværdig og ikke står i RKI osv. Er det ikke meget "bøvl" for långiver at skulle tage stilling til? Det er jo noget banker osv. jo er bestemt dygtige til.

Privatlån og finansiering med tilbud på billige kviklån, forbrugslån el. at låne penge let og nemt.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)