Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget koster det at få lavet adwords på sin webshop?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Apr 17
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg skal have lavet adwords på min semi lille webshop, og jeg har fået et tilbud fra et firma, der kan lave Adwords for 2500 kr. om måneden ex moms. De har 3 pakker, hvor dette er mellem pakken. Jeg skal ikke betale noget for oprettelsen, men binde mig i 9 måneder. Jeg overvejer om det er en fair pris, da jeg ingen anelse har om hvor meget andre firmaet tager. Så jeg vil bare være sikker på at jeg ikke bliver snydt :-) Så hvis nogen kan sige om den pris er meget normal, eller om det normalt vist bliver lavet billigere? :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mement,

Det er en relativ billig pris. Men binder du dig i 9 måneder, så kan jeg anbefale dig, at få virksomheden til at konkretisere hvad du kan forvente af aftalen. 

Har du brug for en analyse af din webshop, så tilbyder jeg det gratis til alle besøgende. Bare gå ind på min hjemmeside og book den, så bliver den lavet samme dag.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 12. Apr 17
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper 

Tak for svaret :-)

Jeg har ikke kontrakten foran mig, men de har skrevet ned hvad jeg kan forvente i store træk, såsom hvilke ting de vil sætte op. Hvis det var dig, hvilke ting ville du så gerne have dem til at konkretisere helt præcist? :-)

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 17
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal af med i alt 22.500 kr. ex. moms - og som du beskriver det, så er det ex. kostprisen hos Google. Her skal du så også tænke på, om du får nok ordrer for pengene - og hvis ja, er din virksomhed så gearet til at tage sig af de ekstra ordrer? Er dit salg sæsonbetonet og er justeringer til dette med i prisen? Hvor mange nye adwords-kampagner kan du få oprettet efterfølgende, og så videre og så videre.

Hvis du smider et link til din webshop, så vil jeg gerne give et konkurrerende tilbud - så har du i det mindste noget at sammenligne med.

Du kan også skrive direkte til mig enten her eller på mail.

De bedste hilsner,
Christian Lønstrup Berndt.

Tilmeldt 12. Apr 17
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg kan lige smide dig en mail, hvad er din mail adresse? :-)

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 17
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Du kan skrive til mig på christian@christianberndt.dk ☺️

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg vil anbefalde dig at sætte dig ind i Adword først selv inden du hyre et firma. På den måde bliver det sværre for dem at tage røven på dig.

Du skal holde høje med hvad de laver i Adwords tool, hvornår de er inde og rette dine annoncer til etc..

Du kan selv lave en søgeords annalyse så du kan samligne de ord du kommer frem til med de ord firmaet kommer frem med så firmaet ikke spilder dine penge.

. Ved at du sætter dig ind i Adwords kan bu bedere stille de rigtige og kritiske spørgsmål til tilbudet og holde øje med deres arbejde.. 

har hørt/læst skræk historier om firmaer som har hyret sådanne firmaer til at stå fo rderes adwords og er blever taget rigtigt bagi da da dem som har hyret adwords firmaet ikke havde forstand på det og ikke kontrolleret arbejdet. Dvs at de bare har betalt hver mdr uden at adwords firmaet ikke har gjort en fis

held og lykke

mvh

anders

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Smile1

For at svare på dit spørgsmål, så afhænger det. Du kan finde firmaer, der tager 5.000.000 kroner for Adwords, samt nogle, der tager 5.000 kroner. Forskellen er naturligvis mængden af arbejde, der lægges i den enkelte opgave. 

Min første tanke, når du fortæller om sådant et tilbud, er: Pas på! 9 måneder er lang tid at binde sig, og det er - i hvert fald i et vis omfang - på sin vis et oprettelsesgebyr; nok betaler du ikke noget, men du skal jo betale de 2.500 * 9 kroner - uanset resultaterne. Uden at kende til din forretning eller det firma, du har snakket med, vil jeg måske kigge efter nogle andre leverandører til en begyndelse. 

Som udgangspunkt skal det pågældende bureau jo gerne betale sin egen hyre hjem. Og har du et Adwords-budget på kun 3.000 kroner månedligt, synes jeg, at det er meget at bruge knap halvdelen til et bureau. I de små niveauer er Adwords faktisk super simpelt, og jeg vil mene, at du skyder dig selv i foden, hvis ikke du selv giver et forsøg først. 

Men er dit budget større end dette, giver det helt sikkert mening at få et bureau til at tage sig af det. 

Med lad min opsummere: Jeg ville være opmærksom på de 9 måneders bindning. 

Tilmeldt 16. Feb 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mement.

Fandt du en god løsning her? Jeg søger selv hjælp til adwords.

God dag.

Tilmeldt 12. Apr 17
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger webbler, jeg har kun brugt dem en måned, men de virker fine :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)