Op til dit fradrag er brugt _ og det er det vel på anden indkomst, løn osv - så er det 8%. Derfra op til topskat lidt over ½ mio er det ca 41% - med 42% er det rigeligt - overtopskat er det 56% af alt over grænsen
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Der er ikke noget fradrag at komme efter da det er B-Indkomst og jeg bruger mit fradrag på min A-Indkomst.
Det kommer jo ud på det samme i sidste ende når det hele bliver opgjort af SKAT Korrekt?
korrekt
emonsmag:
Næste år skal jeg også momsregistreres. Da min indtjening overstiger de 50.000 kr.
Jeg har ingen idé om hvordan jeg bliver momsregistreret og hvilke konsekvenser jeg får som borger.
Det eneste jeg ved er at jeg skal indberette 0 kr i MOMS
Først og fremmest skal du jo registrere CVR hos virk.dk og så føre regnskab indtægt minus udgifter som hører til indtægten og angive moms hvis der er momspligtig indtægt/udgift og hvis ikke - 0 indberette Du skulle måske overveje at smide 55 kr efter min bog om personlig virksomhed, registrering, regler, skat moms osv på startup niveau http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/personligvirksomhed.html
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER