Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange procent B-Skat skal der betales af YouTube indtægt?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

B-Skat + Arbejdsmarkedsbidrag

Er det 44% eller 49% ? eller hvor ligger vi henne.

Jeg har søgt og søgt her på siden og andre steder for at finde svar, men uden held.

Jeg håber i kan hjælpe mig, så jeg kan regne ud hvor mange penge jeg får ud af det!

På forhånd tak & God dag! :-)

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1173
Skrevet kl. 15:41

Det er ligesom; "hvor meget skat skal jeg betale"?

Hvor skal vi vide det fra?

Du indtaster dit overskudt i selvangivelse, som vil blive indregnet i samlede indkomster.

Tilmeldt 27. Dec 17
Skrevet kl. 16:27

Jeg prøver at lave en frivillig indbetaling på 44% så må vi se hvad der sker...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:26

Op til dit fradrag er brugt _ og det er det vel på anden indkomst, løn osv - så er det 8%. Derfra op til topskat lidt over ½ mio er det ca 41% - med 42% er det rigeligt - overtopskat er det 56% af alt over grænsen

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Dec 17
Skrevet kl. 15:34

Hej Cookie John! Tak for svar :)

Hvis du mener at 42% er nok så prøver jeg det.

Der er ikke noget fradrag at komme efter da det er B-Indkomst og jeg bruger mit fradrag på min A-Indkomst.

Det kommer jo ud på det samme i sidste ende når det hele bliver opgjort af SKAT Korrekt?

De sammenligner vel bare min selvangivelse og min frivillige indbetaling også skal jeg enten betale eller have penge tilbage fra SKAT.

Næste år skal jeg også momsregistreres. Da min indtjening overstiger de 50.000 kr.

Jeg har ingen idé om hvordan jeg bliver momsregistreret og hvilke konsekvenser jeg får som borger.

Det eneste jeg ved er at jeg skal indberette 0 kr i MOMS.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:52

emonsmag:

Der er ikke noget fradrag at komme efter da det er B-Indkomst og jeg bruger mit fradrag på min A-Indkomst.

Det kommer jo ud på det samme i sidste ende når det hele bliver opgjort af SKAT Korrekt?

korrekt

emonsmag:

Næste år skal jeg også momsregistreres. Da min indtjening overstiger de 50.000 kr.

Jeg har ingen idé om hvordan jeg bliver momsregistreret og hvilke konsekvenser jeg får som borger.

Det eneste jeg ved er at jeg skal indberette 0 kr i MOMS

Først og fremmest skal du jo registrere CVR hos virk.dk og så føre regnskab indtægt minus udgifter som hører til indtægten og angive moms hvis der er momspligtig indtægt/udgift og hvis ikke - 0 indberette
Du skulle måske overveje at smide 55 kr efter min bog om personlig virksomhed, registrering, regler, skat moms osv på startup niveau http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/personligvirksomhed.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)