Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en ide som jeg tror er meget god

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 30. Jul 16
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa,

Jeg har i de sidste par måneder gået med en ide, som jeg mener er rigtig god og har et stort potentiale. Men da Jeg stadig går i gymnasiet, og ikke vil forgælde mig resten af livet, hvis det skulle gå galt, og at mine kapitale midler er begrænsede hvilken selskabsform ville i mene ville være bedst APS eller IVS?

VH Martin 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jespersen:
som jeg mener er rigtig god og har et stort potentiale.

Det er altså ikke nok at du synes det, du bør undersøge om andre også synes det er en god ide, og om ideen har et markedspotentiale.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 04:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også teste din ide hos ideahunters.dk

Selskabsformen afhænger af din idé, men jeg vil anbefale at finde en samarbejdspartner, da du kommer til at bruge for lang tid på håndtering af et APS eller IVS medmindre du vil outsource bogføringen etc. Kontakt mig gerne hvis du alligevel vælger et selskab og har brug for hjælp.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Horsens
Tilmeldt 30. Jul 16
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nogle små virksomheder der gør det samme og de klarer sig godt. Markedet bliver ikke udnyttet 100%

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jespersen:
Der er nogle små virksomheder der gør det samme og de klarer sig godt.

Det er jo på ingen måde ensbetydende med at du vil komme til at klare dig godt i det marked. Tror du virkelig at de bare vil se på at du tager en bid af kagen uden at gøre noget - lidt naivt

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.
Jeg synes at du skal afprøve din ide, hvis du ikke gør det, finder du aldrig ud af om kagen kan deles.
mvh.
sam50

Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal ud og låne mange penge, vil banken nok kræve, at du hæfter personligt, og så er det vidst lige fedt...

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)