Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til bilvaskingsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg e rblevet inspireret af forskellige ting med måske at starte en virksomhed som forhandler både b2b of b2c hvor man kan leje os som virksomhed hvor vi tager ud og vasker virksomhedens biler evt på parkerings pladsen eller vasker privat kunder.
Tænker opstartningskostningerne ikke er så dyre, det vel noget regngøringsudstyr som vakuum støvsuger osv.
Er der mange med lignede koncept? Hvad kunne JEG gøre for at skille mig ud?
Alt kritik og sparring er tilladt, dette er kun en ide jeg har haft og gået og tænkt på et stykke tid nu.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai,

Idéen er rigtig fin. Jeg vil selv benytte mig af den - helt uden tvivl. 

I min optik bør du skille dig ud ved at udføre ualmindelig god service. Når du vasker en bil (hvis indvendig), så lægger du noget Johan Bülow chokolade og en flyer med beskrivelse af det arbejde du har lavet samt hvilke produkter der er brugt.

Det ville for mig helt klart gøre, at jeg ville benytte servicen igen. Hvis jeg vidste du var grundig, og kvaliteten af de produkter du brugte var gode. Så om det kostede 500 eller 750 kr. ville ikke gøre særlig meget. Men gør du det ordentlig og lidt personligt, så vinder du!

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 6. Dec 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret!
Ved du hvor mange andre slags der findes?
Jeg har dog kun fundet 2 som befinder dig i Nordsjælland og København, men det jo et plus når eg er bosat i Vestsjælland

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé men vær opmærksom på, at det, i visse kommuner, ikke er tilladt at vaske biler "i indkørslen".

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)