Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min ide (en lampe som ikke bruger strøm, ingen ledninger)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 16. Apr 17
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er fint, men det kan bare ikke lade sig gøre jvf termodynamikkens første lov.

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Precis Simon det er lige det jeg tænker. Bare tænk på LED pære dem kunne man sagtens belyse med denne strømkilde. Fordi LED pære bruger ikke serlig. Så har vi også endu solarcellerne som også endu producer strøm.
Det problem som jeg søger er ikke at lyset koster for meget i drift (den refuser man også) men hovedgrunden er at det er en lampe som ikke har nogle ledninger.
Senere kunne man måske forbedre teknologien og dermed forsyne et device, feks en smartphone. Men jeg tænker at det måske ikke er sp relevant fordi så ser man på produktet som en gadget. Det er sp mage muligheder, og jrg har allerede voldt mange andre tanker hvordan man senere kunne lave dette virksomhed større.


God jul til jer allesammen

Mvh Andreas



Jeg ønsker jer alle en god jul😀

Mvh Andreas

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

estorm:
Det er fint, men det kan bare ikke lade sig gøre jvf termodynamikkens første lov.

Så må du hellere lige bede termodynamikkens lovpoliti om at arrestere den mand, som har uploadet den video jeg lagde ind.


Det viser sig jo, at han er kriminel :)

Tilmeldt 16. Apr 17
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ved jeg ikke, jeg har ikke set videoen. Jeg ser ikke den slags, det er spild af min tid. Youtube er fyldt med lort jo. Jeg prøver bare at hjælpe jer ved at sige at det ikke kan lade sig gøre, det er spild af tid at forsøge. Der er utroligt mange der forsker i energikilder i hele verden, det er nok en af de ting der forskes mest i; hvis det her over unity free energy halløj virkede så ville der nok allerede være nogen der producerede det.

Der var engang en bruger herinde på amino der hed Mr. A, han interesserede sig vildt meget for alle mulige free energy ting, han postede også rigtigt mange af den slags videoer. Prøv at søge på hans brugernavn, det var nogle meget interessante debatter. Han har vist nok også en gang haft foreslået noget lignende det her.

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger jo heller ikke det er en evighedsmaskine.

Men det kunne jo være at der var energi nok i det til, at det var praktisk anvendeligt.

Tilmeldt 16. Apr 17
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det er lige præcis en evighedsmaskine, ligegyldigt hvad du vælger at kalde den. Det Kan slet ikke lade sig gøre. Overhovedet.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 05:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke ingeniør men tænker at man skal jo finde ud af hvad der skal skabe kraft til at drive den lampe, for fri energi findes ikke desværre,
Men bedre udnyttelse af energi, kan jo også give succes, for var LED ikke blevet opfundet, så havde du nok ikke overvejet projektet, en glødepære bruger 80% af energien på at producere varme ikke så smart når man ønsker lys.
Så vis du finder ud af hvor meget energi din lampe bruger skal du finde ud af en måde at få produceret den energi på og høstet den med minimalt tab.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Når alle ved, at noget er umuligt, kommer en, der ikke ved det, og han gør det

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Sam50:

Når alle ved, at noget er umuligt, kommer en, der ikke ved det, og han gør det

Tænker du her på kold fusion ? ;-)

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)