Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det en bevidst "fejl"??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/hm-i-kaempe-bommert-alt-kostede-40-kroner/6972074


Jeg kan ikke lade være med at tænke om det her er en bevidst fejl. At man siger vi laver lige denne "fejl" en fredag morgen hvor lageret intet har lavet næsten, da folk ikke køber noget der, det giver noget massiv medieomtale, og så er vi klar til at stoppe "fejlen" lige så snart det begynder at løbe løbsk. Altså en kalkuleret risiko??? Smart marketing? Gratis omtale... Spredning på diverse sociale medier mens det står på?

Nå, bare en teori herfra. For undrer mig at en teknisk fejl kan give alle varer samme pris lige pludselig...

MVH
Hans

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan være en udvikler som har fyret et update statement af uden where clause :)

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er prøvet og kan absolut ikke anbefales. Kun en ting er værre: Hvis det var en DELETE 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Realkreditkonsulenten Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Endu værre: Truncate

Fra Lyngby
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 26
Fra  Navnelabels.nu Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans,

Af og til dukker den slags historier op i pressen, men der er rigtig mange af den slags hændelser der ikke når ud til pressen.  Efter mange år i IT branchen har jeg set min del af grumme fejl - og har sågar også selv lavet et par stykker. 

Om det er god marketing ved jeg ikke rigtigt... hvis det var en bank der havde lavet en tilsvarende fejl, så havde jeg flyttet mine penge med det samme :)

Mon der findes en website med en samling af denne slags fejl :)

De bedste navnelabels  du kan ønske dig

Tilmeldt 19. Jun 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke et øjeblik på, at det var en fejl. Læg mærke til hvor mange, der roser H&M, af deres håndtering af fejlen. De er åbenbart helt uvidende om, at H&M ikke havde noget valg. De skal sælge varerne til den pris, de har reklameret med.

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er så ikke helt rigtig, hvis du som kunde er i ond tro kan de slette din ordre. Hvis du finder en kjole som koster kr. 1999,- og som du så lige pludselige kan få den for kr. 40, ville man nok tvivle lidt på om det ikke var en fejl.

Om de så kan bevise at du var i ond tro er en helt anden sag.

Mvh.

Lasse

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

http://posterstyle.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)