Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

varelager optælling woocommerce

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

nogen der kender til en simple løsning med at kunne optælle sit varelager i woocommerce ved årsafslutning.

jeg er ved at blive lidt for langhåret af at skulle ekspoter min varebeholdning til excel og stå med 1200 produkter med varianter og skal løbe igennem for manuelt at rette varelager til i hvert produkt.

råd / hjælp søger / erfaring

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lindblad.

Jeg kan hjælpe dig med opdatering af dit varelager. Det afhænger lidt af hvilken version af Woocommerce du anvender og den opsætning du har på din shop.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

køre med sidste version af Woocommerce.

hvilket menes med opsætning på shoppen ??

Hilsen

Steen

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

OK.

Der kan være egenudviklede moduler eller lignende, som kan have indflydelse på, hvordan opgaven skal håndteres etc.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

køre med standart plugins i shoppen , intet er kodet

har du evt et bud på en løsning

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)