Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan man få kunder til nyt firma

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Dec 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en 29 årig malerlærling som har started et firma i en måned siden.

Jeg har 14 år erfaring som maler. Jeg er rigtig god til alle slags maleropgaver og dekorationer. Jeg har været i Danmark 3år og jeg har ikke så store netværk.

 Jeg har indtil videre kun arbejdet for familie og venner, men vil gerne udvide lidt. 

mit spørgsmål er så hvordan man kan få nogen kunder, fordi  jeg har ikke råd til reklamer og den slags.

 

Tilmeldt 22. Dec 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville anbefale dig at lave din egen blog, hvor du så skriver om alle emner når det kommer til at få malet. Nu ved jeg ikke hvilke services du tilbyder, men der er mange oplagte emner at skrive om.

Hvordan vælger man den rette maling?

Kan man selv male huset udvendig?

Hvor længe holder forskellige slags maling?

Hvornår skal man male med pensel eller rulle?

Hvor meget koster det at få malet en lejlighed, opgang, køkken...?

etc.

På hver eneste side på din blog, linker du så til din egen bestillingsside, med priser osv.

Med tiden vil du sagtens kunne trække mange kunder gennem din blog, det kræver dog du giver masser af gratis info til dine potentielle kunder. Herved opbygger du både dit personlige brand, og kan samtidig skabe gode relationer til fremtidige kunder gennem kommentarerne på din blog, email og Facebook. Har du mod på at lave videoer også, er det et ekstra plus. Lav ganske enkelt den bedste blog i dk om maling og malerarbejde.

Sæt så det hele på et domænenavn der passer til dit lokal område. F.eks. maleriaarhus.dk og optimer dine tekster til dit lokalområde. På sigt vil strategien her, give dig masser af kunder i butikken, både direkte fra Google og mundtligt. :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 22. Dec 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er faktisk rigtig godt rådt. Jeg vil gøre det. Mange tak😊

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 03:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mohammad,

Du skriver at du kun har været i Danmark i 3 år, og du har stadig mange fejl i det danske sprog. Derfor tror jeg ikke du skal begynde at lave hjemmeside endnu, fordi det bliver for svært og tidskrævende for dig. Og dine kunder risikerer at blive skræmt væk hvis du har for mange stave- og tegnsætningsfejl. Du skal kun lave en hjemmeside, hvis du kan lave den 100% perfekt og med flotte billeder af dit arbejde.

Du skriver også at du er malerLÆRLING - hvad er det for et firma du har startet? Malerfirma? Kan man overhovedet det, når man ikke er færdigudlært i Danmark?

Jeg tror det rigtige for dig er at gennemføre din maleruddannelse først, arbejde for en malermester og få en masse gode forbindelser. Hvis du er dygtig, kan du nemt få kontakt til flere firmaer, som kan blive dine egne kunder i fremtiden.

Jeg kender selv rigtig mange håndværkere med eget firma, og de startede allesammen med at arbejde som svende i andre firmaer. De har været flittige og dygtige, og har så startet deres egne firmaer når de har fået en masse forbindelser. De har allesammen stor succes.

Held og lykke fremover :)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 200
Fra  SPIRIAN Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du en hjemmeside?
Hos SPIRIAN hjælper vi nye iværksætter med at få en hjemmeside til meget lav pris.
Send mig en mail hvis du har interesse

Info@spirian.dk

SPIRIAN

Hos SPIRIAN kan du få en ny hjemmeside for kun 1.450,-

www.spirian.dk

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Hej Mohammad,

Du skriver at du kun har været i Danmark i 3 år, og du har stadig mange fejl i det danske sprog. Derfor tror jeg ikke du skal begynde at lave hjemmeside endnu, fordi det bliver for svært og tidskrævende for dig. Og dine kunder risikerer at blive skræmt væk hvis du har for mange stave- og tegnsætningsfejl. Du skal kun lave en hjemmeside, hvis du kan lave den 100% perfekt og med flotte billeder af dit arbejde.

Jeg tror det rigtige for dig er at gennemføre din maleruddannelse først, arbejde for en malermester og få en masse gode forbindelser. Hvis du er dygtig, kan du nemt få kontakt til flere firmaer, som kan blive dine egne kunder i fremtiden.

Jeg mener ovenstående er ganske dårlig rådgivning fra din side. At man ikke er super til et sprog bør på ingen måde stoppe en fra at opbygge et personligt brand / firma. Generelt vil folk faktisk rigtig gerne hjælpe iværksættere og i værste fald vil en studerende glædeligt læse korrektur for en beskeden sum.

At man kun skal lave en hjemmeside, hvis den er 100% perfekt er jo praktisk talt umuligt. Var dette generelt folks udgangspunkt ville det se ganske sort ud for alle der ønsker at starte deres eget firma.

I dag er det yderst vigtigt at opbygge dit eget brand. Jo mere vi bruger de sociale medier jo vigtigere er dette, man kan sige at mund til mund anbefalingerne er vendt tilbage, blot med langt større rækkevidde. Til opbygning af brand og firma er en en blog et glimrende redskab.

Er du passioneret omkring det du skriver om, vil dette skinne igennem, også selvom der er plads til forbedringer i præsentationen. Løbende forbedringer er vejen frem. Jo mere personlighed, villighed til at kommunikere og servicere nuværende og fremtidige kunder, jo bedre.

Er det efterhånden over 9/10 af alle produkter og services der søges efter online, før kunden vælger firmaet de køber hos? At afskrive sig over 90% af alle sine potentielle kunder, er et rigtig dårligt udgangspunkt...

Alle der vil starte deres eget firma bør i dag være repræsenteret online. :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 22. Dec 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.
Du er ret. Jeg skal ikke lave hjemmeside selv, men der er nogen kan hjælpe mig med det.
Jeg åbnede mit eget firma nu for at finde arbejde fx, i weekenderne eller om aften efter arbejde. Jeg er ikke så god til sproge, men jeg er rigtig god til arbejde.
Til sidste takker jeg til dit råd.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)