Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Step by step guide fra ide til webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle aminoer. 

Jeg har til aften siddet med en ide om en webshop som jeg ikke kan få ud af hovedet og har brug for jeres hjælp da jeg selv er fuldstændig grøn og blank på området. 

Har siddet og læst en masse debatter de sidste par timer om hvad jeg kunne finde indenfor emnet “hvordan kommer jeg igang med en webshop”. 

jeg er uddannet fysioterapeut så det at drive en wepshop er ikke just min boldgade, men jeg håber i bære over med mig og hjælper mig På vej. 

jeg har svært ved at danne mig et reelt billede af hvad jeg præcis skal gøre, hvad det kræver og hvad det koster at drive en webshop, det er fordi at i lignende debatter prøver alle at sælge sine ydelser til oplæggeren også dør budskabet for mig. 

Er der nogen der har en eventuelt “step by step guide” til hvordan jeg går fra en ide, til at stå med en webshop der virker. Eller om i kan linke til en super god debat eller blogindlæg omkring emnet vil det også være meget brugbart. 

Igen er det helt centrale hvordan jeg kommer igang. Hvad skal jeg gøre/få styr på/ kræver det?

hvad koster det?

Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Mit navn er Cecilie Jeg arbejder for firmaet TOGIData

Her i december tilbyder vi 30 min gratis sparring, netop til det for du beskriver.. for at hjælpe folk igang med deres ideer komme med gode råd osv.

Vi har også fået designet en PDF fil som skal være en guideline til virksomheder og selvstændige der ønsker at starte en hjemmeside/webshop

Hvis du kunne være interesseret i de 30 min og pdf filen ..så sig endelig til og send mig evt dit telefon nr 

Så ringer jeg dig op :-)

https://togidata.dk/quickguide-og-tjekliste-til-koeb-af-website/


Mvh 
Cecilie