Hej jeg overvejer at begynde at producere fleece trøjer efter eget design i danmark. Mit mål er at mine produkter skal være enkelt af design, af højest mulig kvalitet og konkurence dygtig i forhold til priser(kvalitets varer indenfor outdoor er MEGET dyre) Jeg har lavet prototype klar(i billigt stof) og har hjemmeside klar, men nu står jeg og skal til at i gang med at få produceret tøjet Jeg tænker at få den syet et sted i europa, helst så tæt på danmark som muligt 1. Kender i steder der har erfaring indenfor at sy kvalitets outdoor/arbejds tøj i europa, og som er klar på at starte et samarbejde hvor det starter med et meget lille oplag på fx. 50 trøjer? Det kan være en systue eller en fabrik der er klar på at starte et samarbejde 2. Jeg vil gerne have kvalitets materialer og er derfor meget interesseret i at finde en leverandør i europa. Jeg er lun på materialet Powerstretch fra Polartec, men kan ikke finde nogle leverandører i europa, kun i USA hvor der minimum skal bestilles for 1000 dollar, hvis man bestiller fra Europa. Jeg kunne godt tænke mig at starte i de små og prøve mig frem med nogle mindre bestillinger og derfor ville jeg høre om i kender til nogle leverandører af kvalitets fleece i europa?(Google er ikke til nogen hjælp) |
Spørgsmål vedrørende produktion af fleece i danmark
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)