Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du mærke "nedgangstiderne"?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at "nedgangstider" mærkes forskelligt for branche til branche. Lige nu og her er det vidst kun nogle få brancher som er ramt af konkret nedgang. Men hvordan det kommer til at gå i løbet af 2008 bliver nok spændende.

Personligt tror jeg at vi kommer til at opleve 2008 som et vendepunkt for den optur de fleste har oplevet i de sidste 3-4 år.
Der er mange ting som peger i den retning. Og generelt syntes jeg der er mange ting som jeg kan genkende fra tiden op til at dot-com-branchen kollapsede - dog ikke i så dramatisk grad.

/Jesper

Fra Køge
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 22:08

Hi igen

Tak for alle de fede indgangsvinkler til debatten.

Personligt mærker jeg heller ikke nedgangstider - men jeg oplever angst og de sædvanlige, dødsyge danske løsningsmodeller på et "nervøst" marked. Griner........... det bliver nok aldrig anderledes.

Håber alle selv har fået noget ud af, at give emnet nogle tanker......

God vækst derude :O)

CC

www.gennembrud.nu - ny version i øvrigt 

Mvh, Christian Campbell http://www.gennembrud.nu/

Fra København Ø
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 02:15

Jeg har ikke omæstningsproblemer, men valutaproblemer, da stort set hele min omsætning afregnes i dollars, og dollarens værdifald har ikke været sjov. 

EssentialContent.com - salg af annonceplads på egne rejsedestinationshjemmesider og domænesalg
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 21:04

Hejsa,

Vi har en tøjbutik i Aalborg, og hører mange steder indenfor detailhandlen, at der er meget, meget stille. Vi havde forventet at januar og februar blev stille, men der i marts ville ske noget mere. Men det må vi nok erkende der ikke rigtig er, og vi er meget spændte på hvad der kommer til at ske her i foråret og sommeren..

Så jeg tror ligesom andre herinde, at det er meget forskelligt fra branche til branche.

Finkena

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:28

Jeg vil blive meget overrasket hvis man i Danmark kunne mærke en generel nedgang allerede. Jeg tror først det er om et års tid vi begynder at kunne mærke noget til det.

Vi befinder os i den lidt mærkelige situation at vi stadig er i fare for at løbe i en overophedning af den danske økonomi, selv om verdensøkonomien generelt er gået temmeligt meget i stå. 

Jeg tror ikke vi kommer til at mærke noget før den ekstemt svage amerikanske økonomi kommer til for alvor at koste vækst i Kina, Indien og i mere udpræget grad end nu i Euroområdet. Hvilket naturligvis vil ske på et tidspunkt. Den meget kraftige vækste i de nævnte økonomier indtil nu har resulteret i at der har været et produktionsunderskud (i forhold til den potentielle afsætning) som nedgangen først skal have spist før stigende arbejdsløshed kommer på tale.

Så efter min bedste lægmands overbevisning skal vi til slutningen af 2008 før vi for alvor kommer til at mærke noget. Men igen, med min ringe viden så må det jo siges at være rent gætværk :)

/Peder 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)