Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion i plast

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er på jagt efter en producent af produkter i plast.

Det drejer sig konkret om produktion af en "kasse", helst i relativt kraftig plastik og med nogle forskellige specielle funktionaliteter.

Er der nogen her, der kender til gode producenter, der arbejder med plast? Omkostningerne skal gerne kunne holdes nede, så både dansk og udenlandsk er en mulighed.

Fortsat god Søndag! :-) 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det støbes eller fræses.

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:

Skal det støbes eller fræses.

Hej,

Det er her jeg er lidt på bare bund, da jeg ikke er specielt teknisk anlagt og ikke har voldsom stor viden på området.

Men da det er en kasse, med relativt tynde sider (formoder jeg) og plads inden i, så er mit umiddelbare bud at den skal støbes.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo noget svært at hjælp dig, da en kasse er et meget vist begreb. Hvor mange tusinde stk. skal du bruge?

Den absolut billigste løsning vil være hvis du kan bruge en kasse der allerede produceres. Skal du have lavet din egen kasse skal du forvente mange hundrede tusinde kr. til fremstilling af støbeforme. 

Schoeller Plast har stor erfaring med fremstilling af kasser. 

www.schoeller-plast.dk

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Det er jo noget svært at hjælp dig, da en kasse er et meget vist begreb. Hvor mange tusinde stk. skal du bruge?

Den absolut billigste løsning vil være hvis du kan bruge en kasse der allerede produceres. Skal du have lavet din egen kasse skal du forvente mange hundrede tusinde kr. til fremstilling af støbeforme. 

Schoeller Plast har stor erfaring med fremstilling af kasser. 

www.schoeller-plast.dk

Hej Ravn,

Ja, jeg ved godt at jeg er svær at hjælpe - Det er i sin meget spæde start, så i første omgang er det nok en prototype jeg er på jagt efter.

Tak for input omkring udgangspunkt i en eksisterende kasse og Schoeller Plast - Det vil jeg huske :-)

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

MV Plast i Randers mit input. Michael eller Mogens.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en prototype, så overvej om den ikke kan 3d printes, hviket er klart det billigste måde at protoype den.

Alternativt kan den fræses ud, men det vil helt sikkert være dyrere, men med et pænere resultat.

Støbning af den, er som nævnt tidligere voldsomt dyrt, uanset hvor simpel den så er. 

Der skal laves specielle forme, og de koster kassen, regn med 35-100.000 per plastikdel. Så hvis der er top og låg, kan du regne med mellem 70-200.000 kroner i opstartomkostninger plus arbejde med tegning og design.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)