Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til fødevare startup/s

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 13
Indlæg ialt: 42
Fra  Rock N Risotto Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Rødder.

Jeg hedder Henrik, er 29 år og har et par startups bag mig og har brugt nogen lære penge, og nu har jeg så børstet støvet af mig, 

og fået en god ide, 

det bliver skudt i gang  2/1 2018, 

og indtil da kan jeg kun sige at det omhandler en krydderi blanding 

jeg er ret ide rig og har et højt drive jeg har kreativ tankegang og  er uddannet kok. 

jeg mangler en kreativ og fornuftig samarbejdspartner altså 50/50  del af biksen, 

der er kontakt til krydderi blandings producenten, derfra skal der findes et pakkeri og så er den egentlig igang, 

jeg vil gerne ha en der selv har fået lidt økonomiske *skrammer* :) det er selvfølgelig ikke et must:-)

mit ønske og min drøm er at få den skaleret rigtig meget op og skal derfor bruge en med noget slagkraft. 

jeg håber i får en god aften. 

De bedste hilsner Henrik

Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Spændende opslag. 

Jeg står på en eller anden måde i samme situation som dig. jeg har sitet www.saltmand.dk og er i fuld gang med version 2,0 
da jeg netop ikke havde tænkt mig rigtig godt om i første omgang, det har kostet lidt penge og et par mindre "skrammer". 

Er dog vild med de nye ideer osv. Jeg ved ikke om jeg kan/vil være med i dit, men du er velkommen til at kontakte mig, jeg vil ihvertfald som minimum
gerne sparre. 

Jeg er iøvrigt 37 og fra sjælland (hvis det har betydning) ;)

Skriv gerne til mj@saltmand.dk 

M.v.h

Michael

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)