Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan sælge mig Bitcoins?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 6. Jun 13
Indlæg ialt: 42
Fra  Rock N Risotto Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

ej hvor røv, hvad er beløbet omregnet i dk kr 

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

1 BTC = 107.000 kr p.t

0.5 BTC 53.500 kr p.t

Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt sikkert også anbefale en børs. Kontant lyder rigtig shady... Jeg bruger selv eToro og har været rigtig godt tilfreds. De står også for sikkerheden og skulle efter sigende udgive en wallet i løbet af 2018, så du selv har adgang til dine coins. Spreads er dyre, men jeg har set værre på f.eks. cex.io

Jeg har 10 koder liggende, så du får $20 ekstra når du opretter dig her http://etoro.tw/2Bdzv50 :)

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:

Jeg vil helt sikkert også anbefale en børs. Kontant lyder rigtig shady... Jeg bruger selv eToro og har været rigtig godt tilfreds. De står også for sikkerheden og skulle efter sigende udgive en wallet i løbet af 2018, så du selv har adgang til dine coins. Spreads er dyre, men jeg har set værre på f.eks. cex.io

Jeg har 10 koder liggende, så du får $20 ekstra når du opretter dig her http://etoro.tw/2Bdzv50 :)

Bare så i ved kan i ikke købe coins hos eToro (kan kun handles som værdipapir) og lidt dårlig stil at smide ref. kode ind i et indlægamino.

Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:

Bare så i ved kan i ikke købe coins hos eToro (kan kun handles som værdipapir)

Det er ikke korrekt. Siden september 2017 ejer man selv sine crypto valuta (coins) på eToro. Vær venligst opmærksom på fakta før du kommenterer den slags. Især når du selv ejer en affiliate side som henviser til eToro.

Mark:

og lidt dårlig stil at smide ref. kode ind i et indlæg på amino

Først og fremmest er linket ikke fra eToro's affiliate program. Det er en vennerabat som jeg har 10 stk af. Så længe linket kommer brugeren til gode (Han får $20), ser jeg ikke et problem i dette. Hvis det udelukkende var for min egen skyld, er jeg enig med dig.

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark:

Mark:

Bare så i ved kan i ikke købe coins hos eToro (kan kun handles som værdipapir)

Det er ikke korrekt. Siden september 2017 ejer man selv sine crypto valuta (coins) på eToro. Vær venligst opmærksom på fakta før du kommenterer den slags. Især når du selv ejer en affiliate side som henviser til eToro.

Mark:

og lidt dårlig stil at smide ref. kode ind i et indlægamino

Først og fremmest er linket ikke fra eToro's affiliate program. Det er en vennerabat som jeg har 10 stk af. Så længe linket kommer brugeren til gode (Han får $20), ser jeg ikke et problem i dette. Hvis det udelukkende var for min egen skyld, er jeg enig med dig.

Så længe du handler med 1 til 4 leverage, så handler du ikke direkte coins, så er det værdipapir du handler. Nu har jeg kigget eToro's hjemmeside igennem og kan ikke se det du snakker skulle være rigtig. 

Om det er andet er så er vi uenige.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)