Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

På udkig efter én eller flere skarpe hjerner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er på udkig efter én eller flere skarpe hjerner til at udvikle en eksisterende merchandise webshop, der ikke er blevet prioriteret igennem en periode. Shoppen er bygget op m.m., men vi har brug for nogle dygtige begavet unge mennesker, der kan hjælpe os med at få den ud til vores kunder og forhandlere af vores produkter. Det kræver ikke nødvendigvis erfaring med at drive forretning eller en webshop, vi er nemlig langt mere interesseret i at belønne folk for deres gode idéer samt finde talent.

Målsætning er at finde én eller flere unge mænd / kvinder, som kan drive dette som f.eks. et studiejob eller på deltidsbasis. Shoppen er relateret til sundhed og sælger blandet andet t-shirts og en række andre forskellige produkter med vores firmalogo. Hvis du kender nogen, der kunne være interesseret i en mulighed som denne, så få dem til at skrive her...

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For at få lidt respons på din henvendelse ville det måske være en god ide at, skrive lidt om hvor i landet i befinder jer. Og måske lidt mere detaljeret om hvad det er i søger, fx er det et job eller er det ejer skab eller hvordan og hvor ledes. Det ville måske godt for din jeres egen skyld

Tilmeldt 13. Dec 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for respons. Det er ikke vigtigt, hvor man som person befinder sig i landet, eller hvor vi befinder os i landet. Projektet går på at drive en webshop eller at komme med idéer til driften. Om du bor i Holland eller Holstebro er ikke så vigtig for at komme i betragtning. Det er et spørgsmål om kreativitet og om at tage ejerskab på opgaven. Det fremgår også af opslaget at det kan været et studie- eller deltidsarbejde. Vi er rimelig fleksible på de langt fleste områder, så længe vi finder én iværksætter-type med gode idéer til tiltag, der har lyst til at give sig i lag med opgaven.

Fra Skjern
Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mega spændende, og vil meget gerne høre mere om det! Jeg er 20 år, og er en ide-bombe af en anden verden! Men skriv meget gerne til mig på: Benjamin-Kloster@hotmail.com for vil som sagt gerne høre mere. 

Jeg arbejder som ungarbejder på en efterskole, og har udadmenelig meget fritid, så har masser af tid til at kaste mig over spændende ting og sager.  

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder jo næsten for godt til at være sandt.... hmmm

og hvad er det så man siger bagefter?

Det kan undre mig meget at der ikke kommer mere info om produktet. For det første fordi der er gode muligheder for lidt reklame her på siden, men også fordi det kommer til at ligne noget der ikke helt stemmer med virkeligheden. Det skal være en gratis idé at reklamere hvor det kan lade sig gøre.

Og så bor jeg ikke i Holland, men har en far fra Jylland og en mor fra Bornholm, så jeg kender lidt til hele Danmark. Jeg har et godt job i forvejen, så det er ikke fordi jeg søger job.

Jeg håber i finder nogle kreative hoveder :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)