Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO af hjemmeside, så placeringen på Google bliver bedre.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 09:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg mangler en der har styr på SEO, og som kan få min hjemmeside lidt frem på Google

Jeg mangler også en der kan flytte alt fra mit sub domæne til mit domæne, og ændre ting i databasen, så det hele kommer til at spille igen. 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har mod på at rette nogle af tingene selv kan du starte med at køre en gratis SEO analyse her: https://seorap.dk/ hvor du modtager en rapport som du kan rette ud fra.

Hvilken host ligger din hjemmeside på? 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 09:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved min første hjemmeside lavede jeg lidt selv, og det tog mig evigheder at lave noget hvor jeg bare kom på side 1 på google. 
Så ved ikke hvor meget mod jeg har på selv at gå igang igen. ;-) 

De ligger hos Surftown. 

Jeg har tidligere forsøgt at flytte hjemme sider, men det gik desværre ikke for godt, så vil være ærgelig over at det skulle ske igen med en helt køre klar hjemmeside :-) 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit råd vil være at du først og fremmest får den flyttet fra sub domænet og derefter får optimeret siden on-site. Når det er på plads skal der lidt links til. Flytning og on-site er ikke noget jeg kan hjælpe med desværre, men når du kommer til linbuilding delen kan du tage et kig på min service (se signatur) :)

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 10:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg kørte en SEO analyse og kan se det tager for lang tid når den skal læse min domæneside først, som linker til min sub domæne side, så det skal jeg have fundet en der kan hjælpe mig med. :-) 

Hvad mener du med at der skal lidt links til? :-) 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Links = andre hjemmesider der linker til din hjemmeside. Det er en af de vigtigste faktorer når man taler SEO. Det kaldes linkbuilding :) 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 10:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Aarh okay. Hvad tager du for dette? :-) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim. 

Lad mig fortælle dig lidt om, hvordan vi arbejder med SEO. Herefter kan du selv vurdere, om det er værd for dig at give mig et kald. Jeg vil ikke spilde din tid. 

Vi analyserer naturligvis først dit website. Og her er mange parametre: Intern linkstruktur, backlinks, hvordan er dine SEO-tekster osv. Herefter skriver vi nogle nye eller flere SEO-tekster, hvis det passer ind. 

Dernæst kommer - som Kristian helt korrekt nævner - linkbuilding. Og det er afgørende. Meget afgørende. Vi har flere partnere, vi bruger til at hjælpe os her - det giver os flere fordele.

Det var en kort beskrivelse. Du kan fange mig på 26 71 00 78 (og ja, du må gerne ringe på en søndag). 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 10:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil det koste? 

Jeg er ikke så heldig du kan flytte et domæne fra et til et andet? :-) 

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 11:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)