Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gæld sælges (kreditorskifte)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne sælge en gæld som en skylder mig.

Gælden administreres lige nu af Collectia, og de har oplyst at det er gratis og enkelt at skifte kreditor hos dem.

Hovedstol: 39.000 kr.

Der har løbende været kontakt siden oprettelsesdato (år 2012). Skyldner bor i Danmark og har indtil for nylig betalt af på en anden gæld han har til mig, men ikke den der administreres af Collectia, og nu heller ikke på anden gæld. Jeg er træt af at bruge energi på det her, og derfor sælger jeg til højestbydende realistiske bud. 

Jeg fremsender gerne mere info på mail, i en besked her på Amino eller tage en telefon samtale hvis du skulle have interesse heri :-) Desuden kan kopi af det frivillige forlig fremsendes.

Venlig hilsen

Klaus 

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

5.000 kr

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for bud, men skal være højere :) Har sendt PB

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 5000 er da en god pris når man ser hvad de ellers bliver solgt til på eks. konkurser.dk

Nu ved jeg ikke hvad du forventer at få ind på dette ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Host4you

Ja priserne på konkurser.dk er jo også helt elendige og desuden skal man betale 2000 kr. i gebyr... Har fået okay tilbud indtil videre, så nu må vi se :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne sælge en gæld som en skylder mig.

Gælden administreres lige nu af Collectia, og de har oplyst at det er gratis og enkelt at skifte kreditor hos dem.

Hovedstol: 39.000 kr.

Der har løbende været kontakt siden oprettelsesdato (år 2012). Skyldner bor i Danmark og har indtil for nylig betalt af på en anden gæld han har til mig, men ikke den der administreres af Collectia, og nu heller ikke på anden gæld. Jeg er træt af at bruge energi på det her, og derfor sælger jeg til højestbydende realistiske bud. 

Jeg fremsender gerne mere info på mail, i en besked her på Amino eller tage en telefon samtale hvis du skulle have interesse heri :-) Desuden kan kopi af det frivillige forlig fremsendes.

Venlig hilsen

Klaus 

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden at risikoen for at ikke få pengene tilbage er høj . Så er får du et nyt bud.

3.000 kr

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Priserne på konkurs.dk er billigere end 5.000 kr

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mit nye bud er 3.000 kr

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Skygge manden@ takker nej... har også skrevet PB til dig, men tak for tilbuddet :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)