Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den ene træder ud af virksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa
Vi er to der ejer aps sammen nu træder han ud vi har et underskud og da vi lagde begge vires firmaer sammen kom han med et goodwill på 115.000 det er ført med over i det fælles
Nu skal jeg ha selskabet alene er det en fordel med at jeg har det goodwill eller dårligt kan ikke finde ud af det skattemæssige i det

Thomas

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

selvstændig38:

Hejsa
Vi er to der ejer aps sammen nu træder han ud vi har et underskud og da vi lagde begge vires firmaer sammen kom han med et goodwill på 115.000 det er ført med over i det fælles
Nu skal jeg ha selskabet alene er det en fordel med at jeg har det goodwill eller dårligt kan ikke finde ud af det skattemæssige i det

Thomas

den goodwill er vel ikke det store værd i dag hvis I har underskud? Nu aner jeg ikke hvordan hans - den gang goodwill - er ført over - men den er vel ikke aktiveret som kapital i selskabet? Umiddelbart skal du bare købe til det du mener anparterne er værd - som kunne være meget lidt - og så kan det være han får et tab i forhold til den pris han gik ind i selskabet med, men jeg synes det vil være smart af jer, lige at kontakte en revisor og få set tingene igennem. www.agera.dk ville være ret oplagt til at finde hjælp hos

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)