Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop problemer - sender ikke ordrebekræftelse ud

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Nogle Prestashop-kyndige, der kan hjælpe mig?

Ved ca. 25% af mine ordrer bliver ordrebekræftelsen ikke sendt ud til kunden. Jeg får en mail om, at kundens mail ikke findes - men dette gør den. Jeg kan ikke finde hoved og hale i hvad problemet er.

Nogle, der har oplevet det samme? Det er møg irriterende at skulle sende det manuelt hele tiden.

Mvh.

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 27. Jan 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Mynewart

Kan jeres host have en email blocker af en eller anden art? Det kan forhindre jeres script i at få leveret emails i nogle tilfælde

Vh Thomas

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Intempore

Jeg prøver at skrive en mail til UnoEuro og høre dem ad. Det er et relativt nyt fænomen, men det er i kraftig vækst synes jeg. For et par måneder siden var det måske 5%, og siden da er det gradvist gået op. Det er måske nærmere 35-40% i dag.

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 27. Jan 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, ellers vend lige tilbage her med lidt flere oplysninger, hvis de ikke mener det kan være problemet.

Mvh Thomas

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. Nov 17
Indlæg ialt: 22
Fra  Ofidan Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg har samme problem. Det er alle mails sendt til Hotmail, live og outlook. 

Jeg er ved at læse Google igennem i håb om at finde en løsning

Tilmeldt 27. Jan 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Og email er korrekt alle steder på shoppen? Det kan være forkerte emails setting, og en spam detector blocker den, her er hotmail måske bedre/mindre vidende og blocker jeres mens gmail ik gør fx.
Prøv og tjek SMTP settings og emails diverse steder i prestashop. Kan være i har glemt den i et enkelt

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. Nov 17
Indlæg ialt: 22
Fra  Ofidan Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt du en løsning på problemet?

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris

Nej, desværre ikke.

Jeg kontaktede UnoEuro, der oplyste, at jeg kunne skrive nogle af dem udleverede oplysninger under SMTP. Dette løste noget af problemet, da jeg efterfølgende kunne sende e-mails ud til nogle .hotmail-brugere. Det medførte dog nye problemer ved andre e-mail konti.

Så problemet er ikke løst, og jeg døjer stadigvæk med at  25%-50% ikke får deres ordrebekræftelse.

Hvis nogle har løsningen må I meget gerne sige til :)

Mvh

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)