Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PostNord - er de dygtige nok?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Svaret er oplag, at sige ja til, når man næsten dagligt oplever deres arbejde/funktioner...

Nu har det så heller ikke (igen!) været muligt at gennemføre køb af online-porto i flere dage.

Er naturligvis interesseret nysgerrig efter, at vide, hvor længe der går inden de fikser det denne gang, så sender dem en mail, så de kan svare, når har tid...De har de så normalt indenfor 8 DAGE:


Måske de ansvarlige burde overveje, at få firmaet solgt medens der trods alt er lidt værdier tilbage - og så lade professionelle, der ikke behøver statstilskud, styre markedet for forsendelser - blot en tanke, der bliver ved med at dukke op hos mig :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Måske de ansvarlige burde overveje, at få firmaet solgt medens der trods alt er lidt værdier tilbage - og så lade professionelle, der ikke behøver statstilskud, styre markedet for forsendelser - blot en tanke, der bliver ved med at dukke op hos mig
der er jo ingen købere - hvem skulle ville tage pligten til at levere alt fra udlandet af breve mm (du ved international postlov) til næsten ingen pris og levere til yderste udkrog?

Alle kan jo starte konkurrent - og mange gør - men ingen gider brevdelen - har du lyst er der helt fri adgang alt det du vil.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Måske de ansvarlige burde overveje, at få firmaet solgt medens der trods alt er lidt værdier tilbage - og så lade professionelle, der ikke behøver statstilskud, styre markedet for forsendelser - blot en tanke, der bliver ved med at dukke op hos mig
der er jo ingen købere - hvem skulle ville tage pligten til at levere alt fra udlandet af breve mm (du ved international postlov) til næsten ingen pris og levere til yderste udkrog?

Alle kan jo starte konkurrent - og mange gør - men ingen gider brevdelen - har du lyst er der helt fri adgang alt det du vil.

vh John Hannover



Det burde mere kompetente mennesker have forudset efter min mening. Og der da en konkurrent - DAO365 distribuerer alle ugens dage,

I alle tilfælde er en svartid på 8 dage da komplet useriøst efter min mening...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Det burde mere kompetente mennesker have forudset efter min mening. Og der da en konkurrent - DAO365 distribuerer alle ugens dage,

I alle tilfælde er en svartid på 8 dage da komplet useriøst efter min mening...
jo men de kan jo ikke ændre den kendsgerning at posten er forpligtet over for at levere alle pakker og breve der fra udlandet sendes med alm post - og det er heller ikke lige til (og ikke politisk flertal) for at ændre reglen om der skal post ud til maren i yderste led af marken - og så kom den elektroniske revolution for meget bag på dem (postmængden røg vildt drastisk ned) og de har altid - tidl uden problem haft utal af embedsmænd - som den nye pakke jo så fyrer i stort tal for at rette op. Jo man kunne godt have være tidligere ude og JA 8 dage i sig selv er totalt i skoven i moderne service.

DAO365 distrubuerer de også breve til maren i kæret uanset hvor alle dage, jamen så er problemet jo væk for dig, for så kan du jo bare bruge dem og lade postnord være postnord og stadigt hænge på alt det udenlandske til gamle vanskelige aftaler internationalt, men jeg tror ikke DAO365 gør det?

Personlig må jeg så sige, at de breve jeg sender og modtager (en del underligt nok stadigt i firmasammenhæng) kommer bedre frem end mange rygter siger. Mest irriteret er jeg nok på pakker der skal hentes eksternt og aldrig kan være i "pakkeboksen" 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
DAO365 distrubuerer de også breve til maren i kæret uanset hvor alle dage, jamen så er problemet jo væk for dig, for så kan du jo bare bruge dem


Hej John,

benytter bestemt også DAO365 og med stor tilfredshed. Men jeg ønsker at give mine kunder bedst mulig service, så derfor har de også mulighed for, at vælge PostNord som distributør.
Og mit indlæg skal ikke lyde som den klagesang, som aldrig benytter PostNord, typisk fyrer af - tværtimod er PostNord stadig "bedre end deres rygte; f.eks. fungerer deres pakke-distribution upåklageligt og endda til topkarakter efter min mening. Men deres prissætning gør desværre, at mange fravælger dem.
Som nævnt har mine kunder stadig mulighed for, at vælge PostNord som distributør men priserne gør, at det er færre og færre, der gør det. Desuden, så er de ufattelige svære at få fat i, når der (indrømmet, sjældent) er problemer og man mangler svar.

Hilsen fra en, der køber 20.000/+ forsendelser om året!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)