Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Retur-pakker fra Sverige, Tyskland og Holland

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogle, der kan kendskab til portaler á la pakkelabels.dk (eller andre gode løsninger) i forhold til returpakker fra Sverige, Tyskland og Holland?

Jeg sender fortrinsvis pakker i størrelsen 100x80x5 (3-4 kg) +/-

Jeg sender ud af landet via GLS/Pakkelabels til ca 90 ex moms, men det billigste jeg har kunne finde retur er omkring 3-400 ex moms. Dette tænker jeg må kunne gøres billigere.

Jeg har desværre ikke mulighed for at lave en direkte aftale med GLS - det ønsker de ikke grundet min gennemsnitlige pakkestørrelse.

MVh 

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom frisk, hvis I kender til en løsning. :)

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er den mulighed at du får hentet dine returpakker hjem med et kurerfirma, bruger samme løsning fra England hvor

Pakke prisen vil afhænge af hvilke land der er tale om og hvor mange pakker du årligt skal have hjem.  Jeg bruger selv link logictics, der får pakkerne hjem med DHL eller ups.  Send mig en privatbesked så skal du få nogle kontakt oplysninger på den rette person hos Link.

Hvis du samler alle dine pakker både udgående og retur vil du formodentligt kunne få rigtigt gode priser.  

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du et nr. jeg kan fange dig på ? Jeg kan tilbyde yderst gode priser på både export forsendelser og import forsendelser.

Eksempelvis en pakke op til 10 kg, som skal retur fra Sverige til DKK vil være omkring 110,- DKK ex olie.

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Colasflasken

Du kan fange mig på info@mynewart.dk - vil meget gerne have en oversigt over priser.

Jeg sender også ofte pakker rundt i hele DK i størrelserne 160x100x4 og 180x120x4 - begge med en vægt omkring 6-8 kg.

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

CS Logistics har en god løsning, som er betydeligt billigere både som eksport og som import.

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Kan du give et priseksempel på nedenstående:

Sønderborg > København

180x120x4 cm. 8 kg.

Hvad vil det koste med jer?

Mvh

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

mynewart.dk:
portaler á la pakkelabels.dk (eller andre gode løsninger) i forhold til returpakker fra Sverige,

https://www.pakkelabels.dk/funktioner/returlabels/

Mvh. Niels

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Tak for svaret, men da jeg forespurgte pakkelabels for ikke så længe siden, så gjaldt det kun indenlandske pakker.

Mvh

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

mynewart.dk:
Jeg sender fortrinsvis pakker i størrelsen 100x80x5 (3-4 kg) +/-

Hvad er varens pris? Kan det betale sig at tage den retur?

Mvh. Niels

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

https://itwebsite.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)