Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der vil dele kontor / iværksætter værksted? (KBH / Omegn)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Fra næste år, går jeg iværksættervejen på fuld tid, og har planer om at finde noget kontor at arbejde fra. Det gav mig ideen til et iværksætter værksted:

Kunne nogen være interesserede i at gå sammen om at leje noget kontor, og på den måde styrke hinanden både socialt og kompetancemæssigt?

Jeg kommer selv til at arbejde med

- Web-udvikling

- App-udvikling

- Elektronik / Arduino

- 3D print

- osv.

Så jeg er interesseret i at høre, både fra folk som arbejder indenfor samme kategorier og som ønsker sparing og inspiration fra hinanden, men også fra folk med andre kompetencer end mine, så vi kan supplere hinanden (det kunne være markedsføring, grafik, eller noget helt andet).

Skriv hvis du er interesseret, så ser vi nærmere på mulighederne.

Tilmeldt 6. Dec 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg har ikke lige brug for en arbejdsplads, men hvis du har brug for sparring, er du velkommen til at kontakte mig.

Jeg kan hjælpe med

- Produktudvikling (industrielt design).

- Interiør- og møbeldesigndesign.

- Innovation generelt.

Jeg er selv ved at udvikle et produkt, men hjælper gerne hvor jeg kan.

Tilmeldt 6. Dec 17
Indlæg ialt: 2
Fra  FamilieZonen Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg har et kontorlokale, som jeg gerne vil dele med en anden. Kontoret ligger i Rødovre i et hus, som rummer forskellige faggrupper. Du er velkommen til at skrive til mig, hvis det har din interesse. 

Sara D.

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sara Jeg kunne måske godt være interesseret i at høre mere om hvad for nogle faggrupper der er tale om, eller er det kun faggrupper inden for it og internet. Hilsen Mike

Tilmeldt 6. Dec 17
Indlæg ialt: 2
Fra  FamilieZonen Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er bl.a. en læge, fodterapeut, massør o.lign. Der er faktisk ikke nogen IT-folk i huset.

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay mange tak for hurtigt svar, men det er desværre ikke selv min afdeling. Jeg arbejder selv med maskiner, så det er ikke så sjovt at høre på hele dagen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)