Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen kunder på min webshop :(

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 131
Fra  Coldit Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Din produkter er simpelthen ikke unikke nok, en t-shirt med dit navn på, gør ikke et tøjmærke/brand, og så har du jo kun én t-shirt og en 'hoddie' det kan du altså ikke klare dig på, mange flere produkter ind, evt. indgå et samarbejde med 'frank henry' de laver fede læder punge, de har også et opslag kørende her på amino, jeres virksomheder kunne måske godt drage nytte af hinanden. Du er nødt til at tænke din forretningsmodel igennem igen, mere unikke designs, istedet for det der 'plane, hvide, kedelige design, med dit navn på' det gør alle i unge jo.

'høj kvalitet og fornuftige priser' DET SIGER ALLE JO! kom nu videre, det sælger du sku ikke på, alle siger det og det holder bare ikke i længden, dine kunder vil have noget andet, måske noget ekstremt.

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel helt rigtig, det er derfor jeg bruger nogle tips. Til i giver mig nogle tips som feks: Vinchangser på min Facebookside, promoter til din tøjmærke det er sådan nogle ting som jeg søger efter.

mvh

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe G

Det vil jeg gøre :) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

AndreasMølller:

Daniel helt rigtig, det er derfor jeg bruger nogle tips. Til i giver mig nogle tips som feks: Vinchangser på min Facebookside, promoter til din tøjmærke det er sådan nogle ting som jeg søger efter.

mvh

Hvad er dit markedsførings budget?

Kom nu. Du mangler virkelig at dele ud af hvad du tænker, hvad du har at gøre godt med, og lignende.

Det er svært at danne sig et billede af hvad du reelt set ønsker.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel

Jeg er et meget lilletøjmærke jeg har ingen penge mere i selve brandet alle pengene er brugt så nu er det selve tøjet jeg skal lave selve penge ud af. Det er derfor jeg søger nogle tips hvordan jeg kan sælge tøjet. 

Fra Sofia
Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 71
Fra  foxylex.dk Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas 

Nu tillader jeg mig at snakke direkte ud af posen. 

Men du har altså ikke et "tøj brand"  fordi du har lavet 3 trøjer med dit navn på. 

Der skal laves nogle mere unikke designs til dit tøj, som gør at folk kommer til at kende dit brand, og derefter vil købe trøjen pga. dit brand. 

Jeg vil starte forfra hvis det var mig. Tilbage til tegnebordet, find et fedt og unikt design, få lavet nogle prototyper som du kan give til venner, for at få deres respons på det nye tøj. De er trods alt potentielt kunder som alle andre.

Der findes et utal af "tøj designere" i Danmark, derfor. - hvis du skal have succes skal du gøre noget som ingen andre gør (eller ihvertfald få gør) Du får svært ved at konkurrere med de allerede veletableret brands. 

Så mit råd er at starte forfra, få lavet en ny forretnings plan med en vision om at gøre noget som ikke alle andre gør. 

Håber det kunne hjælpe. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

AndreasMølller:

Daniel

Jeg er et meget lilletøjmærke jeg har ingen penge mere i selve brandet alle pengene er brugt så nu er det selve tøjet jeg skal lave selve penge ud af. Det er derfor jeg søger nogle tips hvordan jeg kan sælge tøjet. 

Det er stortset umuligt.

Markedsføring er det vigtigste for en webshop. Du kommer ingen steder uden.

Gratis markedsføring er utrolig besværgeligt, og at opbygge SEO tager meget langt tid, og er slet ikke en mulighed for dig endnu.

Du har prioriteret forkert, og som ham over mig siger, så skal du nok tilbage til tegnebordet. Du skiller dig ikke ud, du er bare ligesom alle andre, bortset fra at alle andre har råd til markedsføring.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 17
Indlæg ialt: 11
Fra  HR v/ chp Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Jeg tror, at det er en god ide at få dine produkter ud på Instragram, hvilket du jo allerede har iværksat. Og få gerne mere end én Instragrammer til at promovere og lav fx en konkurrence, hvor man kan vinde et af dine produkter (det kan du jo også gøre på facebook), og skab på den måde opmærksomhed omkring din side).

Hvis dit produkt er til både kvinder og mænd - det er uklart for mig - vil jeg endvidere anbefale, at du også får taget et par billeder med en kvindelig model.

Derudover vil jeg anbefale, at du arbejder mere med historien omkring dit brand. Hvorfor gik du i gang? Hvilket behov dækker du hos kunden? Hvad kan du, som de andre tøjmærker ikke kan? Hvorfor skal jeg købe lige netop dine varer?

De bedste hilsner

Christine

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:
Man kan sagtens skabe en succesfuld forretning udelukkende med SEO, uden at bruge penge på markedsføring, jeg kender folk som gør det med stor succes. Problemet er bare, at mulighederne for det i tøjbranchen er nærmest ikke eksisterende. Vil du rangere på "hættetrøje"? Nah. Kommer ikke til at ske. Long tail keywords er da en mulighed, men konkurrencen er stadigvæk vanvittig høj.

Der findes skam også uopdyrkede nicher indenfor tøjbranchen, men ellers er jeg enig.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)