Din produkter er simpelthen ikke unikke nok, en t-shirt med dit navn på, gør ikke et tøjmærke/brand, og så har du jo kun én t-shirt og en 'hoddie' det kan du altså ikke klare dig på, mange flere produkter ind, evt. indgå et samarbejde med 'frank henry' de laver fede læder punge, de har også et opslag kørende her på amino, jeres virksomheder kunne måske godt drage nytte af hinanden. Du er nødt til at tænke din forretningsmodel igennem igen, mere unikke designs, istedet for det der 'plane, hvide, kedelige design, med dit navn på' det gør alle i unge jo.
'høj kvalitet og fornuftige priser' DET SIGER ALLE JO! kom nu videre, det sælger du sku ikke på, alle siger det og det holder bare ikke i længden, dine kunder vil have noget andet, måske noget ekstremt.
Daniel helt rigtig, det er derfor jeg bruger nogle tips. Til i giver mig nogle tips som feks: Vinchangser på min Facebookside, promoter til din tøjmærke det er sådan nogle ting som jeg søger efter.
Daniel helt rigtig, det er derfor jeg bruger nogle tips. Til i giver mig nogle tips som feks: Vinchangser på min Facebookside, promoter til din tøjmærke det er sådan nogle ting som jeg søger efter.
Jeg er et meget lilletøjmærke jeg har ingen penge mere i selve brandet alle pengene er brugt så nu er det selve tøjet jeg skal lave selve penge ud af. Det er derfor jeg søger nogle tips hvordan jeg kan sælge tøjet.
Nu tillader jeg mig at snakke direkte ud af posen.
Men du har altså ikke et "tøj brand" fordi du har lavet 3 trøjer med dit navn på.
Der skal laves nogle mere unikke designs til dit tøj, som gør at folk kommer til at kende dit brand, og derefter vil købe trøjen pga. dit brand.
Jeg vil starte forfra hvis det var mig. Tilbage til tegnebordet, find et fedt og unikt design, få lavet nogle prototyper som du kan give til venner, for at få deres respons på det nye tøj. De er trods alt potentielt kunder som alle andre.
Der findes et utal af "tøj designere" i Danmark, derfor. - hvis du skal have succes skal du gøre noget som ingen andre gør (eller ihvertfald få gør) Du får svært ved at konkurrere med de allerede veletableret brands.
Så mit råd er at starte forfra, få lavet en ny forretnings plan med en vision om at gøre noget som ikke alle andre gør.
Jeg er et meget lilletøjmærke jeg har ingen penge mere i selve brandet alle pengene er brugt så nu er det selve tøjet jeg skal lave selve penge ud af. Det er derfor jeg søger nogle tips hvordan jeg kan sælge tøjet.
Gratis markedsføring er utrolig besværgeligt, og at opbygge SEO tager meget langt tid, og er slet ikke en mulighed for dig endnu.
Du har prioriteret forkert, og som ham over mig siger, så skal du nok tilbage til tegnebordet. Du skiller dig ikke ud, du er bare ligesom alle andre, bortset fra at alle andre har råd til markedsføring.
Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende?
Jeg tror, at det er en god ide at få dine produkter ud på Instragram, hvilket du jo allerede har iværksat. Og få gerne mere end én Instragrammer til at promovere og lav fx en konkurrence, hvor man kan vinde et af dine produkter (det kan du jo også gøre på facebook), og skab på den måde opmærksomhed omkring din side).
Hvis dit produkt er til både kvinder og mænd - det er uklart for mig - vil jeg endvidere anbefale, at du også får taget et par billeder med en kvindelig model.
Derudover vil jeg anbefale, at du arbejder mere med historien omkring dit brand. Hvorfor gik du i gang? Hvilket behov dækker du hos kunden? Hvad kan du, som de andre tøjmærker ikke kan? Hvorfor skal jeg købe lige netop dine varer?
Man kan sagtens skabe en succesfuld forretning udelukkende med SEO, uden at bruge penge på markedsføring, jeg kender folk som gør det med stor succes. Problemet er bare, at mulighederne for det i tøjbranchen er nærmest ikke eksisterende. Vil du rangere på "hættetrøje"? Nah. Kommer ikke til at ske. Long tail keywords er da en mulighed, men konkurrencen er stadigvæk vanvittig høj.
Der findes skam også uopdyrkede nicher indenfor tøjbranchen, men ellers er jeg enig.
Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.