Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er de rigtige partner henne

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld det meget sene svar men har haft meget og se til, og der kommer kun endnu mere på vej... Her snart jeg har været inde og se din profil og jeg kan ikke sende dig en privat besked Desværre...

Håber at høre fra dig, er allerede igang med at kunne udvikle min ide... Har kun været i gang i et halvt år  

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontankt mig på 53845161

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg ikke har ringet. Men har stadig ikke haft tid, har seriøst for meget at lave til en enkelt mand som mig.. Og der kommer noget nyt her på mandag igen,

jeg er igang med at starte et multiservice firma op, og jeg har alt for meget at lave til en enkelt mand.

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv et rigtig godt oplæg, og post det i iværksætter-grupperne på Facebook. :)

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er også en mulighed... Men Jeg kan ikke blive medlem da det åbenbart koster penge, og det har jeg ikke råd til desværre... Det er så irriterende at man ikke har råd til det, og bare skal smide penge ud af vinduet hele tiden.. Også få et kæmpe underskud igen, står med en fyldt container med masser af træ.. Plus jeg har en rum også der er fyldt op med træ.. Samt min kælder. Og på mandag kommer der endnu flere produkter... Som der sikkert heller ikke bliver solgt, så tror bare at jeg må lade vær med at tjene de store penge... 

Tror at det er for stort til mig det jeg har gang i Men så går jeg desværre bare ud med underskud.. fordi jeg ikke kan skaffe folk eller sælgere Der vil tjene penge... jeg har nok sagt nej til 30.000 kroner, fordi jeg ikke have penge til at hente produktet angående benzin på bilen... Så tænker måske lidt at leje en vikar, også få et underskud der også... ellers så får jeg ikke det her igang...

Det er bare at tage et billed også komme det på nettet, det er vel ikke så svært at finde folk der kan sådan noget... 

Forstår seriøst ikke det her, folk har masser af underskud i deres privat gæld... Og der er masser af jobs.. hvad er det der går galt som jeg ikke kan se... Fordi jeg mangler masser af folk og sælgere til at kunne videreudvikle det her... Og regner med næste måned starter jeg også nedrivning op... Bare for at se om jeg har mulighed for at kunne få lidt penge ind overhovedet... Det går ikke at der ikke komme penge ind.... 

Tilmeldt 23. Oct 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad, helt konkret, er det du vil have din partner til at hjælpe dig med?

Hvor foregår det henne?

Du virker til at have gå på mod og masser af energi - sejt!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)