Hejsa. Jeg har lavet et nyoprettet firma, fået cvr. nr og har alt på plads. Det eneste der mangler er min virksomhedskonto. Jeg har haft kontakt til min bank, og de vil ikke oprette en virksomhedskonto til mig og har ikke fået nogen begrundelse. Jeg står ikke i RKI, jeg har omkring 100.000 kr. på mine konti og har allerede de første fakturaer jeg skal have sendt afsted, men kan ikke pga. Manglende virksomhedskonto ( troede det var formalia ) Håber virkelig at nogle kan hjælpe her, hvad gør jeg ?, kan jeg få en virksomhedskonto et andet sted ? |
Virksomhedskonto!!!:Jeg står ikke i RKI, jeg har omkring 100.000 kr. på mine konti og har allerede de første fakturaer jeg skal have sendt afsted, men kan ikke pga. Manglende virksomhedskonto ( troede det var formalia )
Håber virkelig at nogle kan hjælpe her, hvad gør jeg ?, kan jeg få en virksomhedskonto et andet sted ?
Du må ud at stemme dørklokker hos andre banker!
Hvor og om du kan få en virksomhedskonto afhænger af din samlede (privat+virksomhed) økonomi.
Men du skal nok forberede dig på, at andre banker formentlig vil have dine private bankforretninger med samtidig hvis de skal oprette en konto til din virksomhed.