Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhedskonto, HJÆLP

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har lavet et nyoprettet firma, fået cvr. nr og har alt på plads.

Det eneste der mangler er min virksomhedskonto.

Jeg har haft kontakt til min bank, og de vil ikke oprette en virksomhedskonto til mig og har ikke fået nogen begrundelse.

Jeg står ikke i RKI, jeg har omkring 100.000 kr. på mine konti og har allerede de første fakturaer jeg skal have sendt afsted, men kan ikke pga. Manglende virksomhedskonto ( troede det var formalia )

Håber virkelig at nogle kan hjælpe her, hvad gør jeg ?, kan jeg få en virksomhedskonto et andet sted ?

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 10:44

Virksomhedskonto!!!:

Jeg står ikke i RKI, jeg har omkring 100.000 kr. på mine konti og har allerede de første fakturaer jeg skal have sendt afsted, men kan ikke pga. Manglende virksomhedskonto ( troede det var formalia )

Håber virkelig at nogle kan hjælpe her, hvad gør jeg ?, kan jeg få en virksomhedskonto et andet sted ?

Du må ud at stemme dørklokker hos andre banker!

Hvor og om du kan få en virksomhedskonto afhænger af din samlede (privat+virksomhed) økonomi

Men du skal nok forberede dig på, at andre banker formentlig vil have dine private bankforretninger med samtidig hvis de skal oprette en konto til din virksomhed.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du burde kunne få det - i alle fald hvis du siger du ikke skal have kreditkort men kan nøjes med f.eks. visaelektron hæve kort til en start og at den godt må oprettes uden du kan tilknytte webshop og PBS til den, bare du kan få penge ind på den og betale via netbank når den er i plus
Du kan prøve at henvise til, at finans Danmark med erhvervsministeriet her i efteråret har opfordret alle banker til at tildele erhvervskonto til en rimelig pris

Det vil så kunne være sådan en konto som jeg nævner, en "dum" konto der blot kan hæves på når den er i plus og ellers sættes ind på . men ikke via betalingsløsning og webshop - som giver banken klar risiko

Det bør du kunne finde en bank til helt klart, men du skal nok flytte dine eksisterende 100.000 t med over i samme.

Eneste hage er hvis det du skal sælger er noget meget specielt - på grænsen til lovligt - eller hvis du før er gået ned med mange selskaber

Læs mere om det her https://johnhannover.blogspot.dk/2017/10/ny-konto-i-banken.html hvor du i pt 1 også ser henstilling fra finans Dk og erhversministeriet (bemærk henstilling og ikke mere)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)