Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversættelse kinesisk til dansk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en venlig sjæl der har tid/lyst at oversætte nogle enkelte linier fra kinesisk til dansk? Jeg kan desværre ikke få fat i min leverandør da det er weekend, men har en bunke problemer med noget levering her efter 11.11.. Varerne er forsinket, og nogle kasser kan egentlig ikke lokaliseres. Det handler vist om de to sidstnævnte kasser der her bliver fortalt mig om:

还有2件货物在比利时等航班

丹麦都是要经过比利时中转的

TNT经过欧洲的件都是经过比利时中转的 

已经有催促了 TNT回复今天有专门人员在处理这个件了

Jeg har selvfølgelig prøvet google oversættelse, meeeeen, synes ikke jeg bliver så klog af det :-) 

Vh Helle

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 11:00

Det er ok, jeg tror jeg er blevet klogere nu. God weekend til alle :-) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 11:41

Hvorfor er det din leverandør ikke skriver på Engelsk?   Du siger at du mangler noget af godset, er du for sikret?

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 12:21

Jamen det er første gang det er sket, at han iKKE skrive på engelsk. Tror simpelthen han har haft travlt lige der, og bare kopieret svarene over... en tanketorsk formoder jeg.

Jeg har ringet til TNT i dag og fået fat i en eller anden i udlandet, nu lader det heldigvis til at de er opsporet og endelig er på vej hjem. Så mangler jeg bare sidste sending :-) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 14:24

Det lyder da fint godt.  General vil jeg anbefale at du tegner en transportforsikring, da transportfirmaer normalt ikke har nogen særlig stor dækning ved skader eller bortkomst.

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 14:32

Det kan der nok være noget om, men heldigvis er der aldrig sket noget...endnu altså :-) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)