Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor eller andre muligheder søges!

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej A.P.

Vil du kommentere hvorfor dit navn ikke findes på nettet i forbindelse med dine nuværende og forrige virksomhedsforhold??? 

Jeg vil gerne høre din argumentation!

Hilsen Virkbo

 

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her er da vist en god sag for skattevæsnet..................

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 22
Fra  City Wellness smba Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mener du at mit navn skal forefindes på nettet? hvad er det du søger? og hvis der er så mange ting du er i tvivl om, hvorfor ringer du så ikke, det har du kunnet finde ud af før, hvorfor så ikke nu?

Jeg undrer mig over at du starter en sådan diskution her, du må jo have noget på hjertet som du ikke kommer frem med. Du udlægger beskyldninger omkring noget som du ikke ved noget om. Hvad får du ud af det??

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 22
Fra  City Wellness smba Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altid spændende med en rask lille tilsvining, så sker der da noget ikke! og kan man medvirke ved at smide lidt brænde på bålet, ja, så er det jo altid dejligt, så er man ligesom med ikke.

Er det ikke gået op for dig endnu, at denne vandetta her er privat? det har i bund og grund ikke noget med firma at gøre, men du føler dig åbenbart kaldet til at deltage. Med hensyn til skat, så er du lidt for sent ude, de er inde i billedet, og har været det hele tiden! Har du i det hele taget tænkt på om alt der bliver sagt her er rigtigt, eller er du fuldstændig ligeglad med det, alle andre kloge mennesker ved at en sag altid har to sider. Det er lidt en flok mentalitet, når de andre råber, så gør jeg også, jeg ved ikke hvorfor de råber, men jeg råber med alligevel.

Det er sørgeligt at opleve på disse ellers gode og seriøse sider, hvordan folk uden videre eftertænksomhed springer på vognen, når man kan være med til at sparke til andre, uden så meget som at bekymre sig en eneste gang om rigtigheden af disse beskyldninger, eller om de mennesker i det hele taget fortjener de spark man så gladeligt og uden omtanke leverer.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wellness,

 

Nu ved jeg jo ikke noget om hvem der har ret, men uanset hvad så er det ikke særlig godt for din sag. Hvis du skal ud og låne så mange penge, skal folk jo kunne stole fuldstændig på dig, og være helt sikre på at du gør hvad der står i din magt for at de for deres penge tilbage incl renter. Så med to konkurser og sure kreditorer er et altså endnu mere op af bakke. 

Hvis jeg var dig ville jeg få afklaret eksisterende konkurser inden jeg gik ud og lånte penge til det næste, og hvis "sagen" (som jeg ikke aner hvad er) allerede er afklaret, så må du sørge for at folk ikke sviner dig og dit projekt på den måde. Det skræmmer investorer væk.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 22
Fra  City Wellness smba Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Nej, det kan også være meget svært for udeforstående at bedømme, især når der bliver kørt så aggrasivt frem, jeg forstår heller ikke hvorfor det skulle tages på disse sider. Den mand PP der skrev alt dette har fået sin million investor, og har som han oplyser os, masser af penge, og det er jo dejligt for ham, så kommer han jo ikke ud i en lignende situation.

Når sådan noget bliver skrevet på disse sider, har man selvfølgelig den største lyst til at fortælle historien, men modsat andre, så har jeg ikke lyst til at hænge folk ud på disse sider, og det vil jeg ikke kunne undgå. Jeg syntes at det er et godt sted at få gode råd, og styr på nogle ting man ikke selv er så meget inde i, og jeg har haft stor glæde af disse sider, men har aldrig oplevet dette før, og som sagt så er der en mening med det manden gør, men det er personligt.

Venlig hilsen

Wellness

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også fint nok, og jeg ved jo heller ikke hvad der forgår, jeg siger bare at hvis du skal låne så mange penge som du taler om, så skal du have styr på dit omdømme, plain and simpel.

Det er heller ikke godt for virksomheder at der går rygter og historier, om det så er om dårlig hygiejne eller ufine metoder. 

Men som sagt jeg ved jo ikke noget, men hvis du har to konkurser bag dig, og verserende sager med skat, burde det nok have stået i dit første indlæg, ihvertfald skal det fremgå tydeligt af dit investor prospekt.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 22
Fra  City Wellness smba Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det har du helt ret i. Det er som sagt ikke mig, der skal starte projektet. Jeg er med på den måde, at jeg sammen med en anden skal stå for undervisning samt salg, og kommunikation, andet har jeg ikke noget med at gøre. Jeg har tidligere haft annonce på "salg af virksomhed" siderne, derfor er det mig der har lavet denne annonce, og hvis nogen syntes at det var intressant, ville de selvfølgelig komme i kontakt med de mennesker som laver projektet.

Jeg har for længe siden, fået besked på at ændre denne annonce, da projektet er forandret siden da, men det er ikke muligt at gøre, så derfor står den stadig!

 

Med venlig hilsen

Wellness

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wellness

Din egen formulering:

"Måske er det fordi jeg ikke har nogen hjemmeside!"

Hvordan i alverden kan du fremkomme med denne påstand. Din folkeregisteradresse er jo fuldstændigt identisk med din hjemmesides alias webshop's kontaktadresse!!

Dette underbygger vel udemærket mit første indlæg om uærlighed. Du er inde i dette forum for at få seriøse svar fra seriøse erhvervsfolk, så må kravet også være ærlighed fra din side. 

Jeg hører gerne din kommentar hertil.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 22
Fra  City Wellness smba Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det tænkes at der bor flere på denne adresse?? så vidt jeg ved, kan man sagtens finde ud af hvem der har en hjemmeside, så gør det i stedet for at bruge dine kræfter her, så er jeg også fri for at bruge min tid på dig.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)