Vi er i gang med planlægning af et concept, baseret på spa, wellness, fittness, solarie og undervining/skole samt konferance lokaler. Dette er en stor mundfuld at komme igennem med, selvom vi har alt planlægning på bordet, ved vi ikke rigtigt hvor det er smartest at henvende sig først. Lokaliteterne er yderst velegnede til det hele, og jeg har selv været inden for faget i 14 år, og fulgt udviklingen på meget nært hold, og har selv haft forretning indenfor faget i 11 år. Derfor mener jeg at det er konceptet skal bringes ud i livet. Hvis man skal ud og investere omkring 15.000.000,00 som jo er en del, vil man gerne gøre det rigtigt, og den økonomiske del skal jo også gerne fordeles på mere end et sted. Det vi egentlig søger er et godt råd omkring hvordan vi griber sagen an, for at få projektet gennemført. Det kunne være igennem en investor, men vi er også åbne for andre muligheder. En investor skulle kun ind i billedet rent økonomisk, men selvfølgelig være med på nært hold og følge sin investering, med alt hvad dette indebærer. Vi er interesseret i at erhverve bygningen, da alt andet ville være spildte penge, så en vis sikkerhed er der i projektet. Vi kunne samtidig godt tænke os nogle oplysninger omkring, hvordan man får kommunen med i projektet, da vi planlægger at have elever på skolen, som skal have mulighed for at søge SU. Jeg håber at høre tilbage fra nogle med erfaring for at få projekter gennemført, og hvilke muligheder man har. Med venlig hilsen Iværksætter af hjertet. |
Tror ærligt talt ikke nogle på nogle måde kan låne dig 15mio