Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!!! Jeg skal bruge skum/koldskum til puslepuder?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg er en ung pige som har fået en god ide! (Det synes jeg i hvert fald selv Stick out tongue)

Jeg har nu skrevet med alverdens firmaer her i DK som laver special puder osv., men kan simpelthen ikke finde nogen der laver puslepuder! I hvert fald ikke til noget lignende en fornuftig pris!

Så nu prøver jeg lykken her.

Jeg har ingen erfaring som iværksætter, regler for import/eksport osv. Men jeg tænkte om der måske var en som havde forbindelse til udlandet hvor de ville kunne produceres til fornuftige penge.?

Smile

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kiremo:
men kan simpelthen ikke finde nogen der laver puslepuder! I hvert fald ikke til noget lignende en fornuftig pris!

Ud fra det du skriver er det ikke til at blive klog på om det er skum delen eller hele puden du har forespurgt på?  Er det skumdelen er det et spørgsmål om du har de rigtige steder.

Du skriver intet om hvad det er du rent faktisk overvejer at få lavet i udlandet?  er det hele puden? skumdelen eller betrækket?  Hvad er en fornuftig pris?

Tilmeldt 21. Nov 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt er det selve skumpuden jeg har ledt efter. (Og ikke betræk)
Det billigste jeg har kunne finde herhjemme har været 150kr pr. Pude. "Problemet" er at jeg søger dem i special mål, og dem jeg har været i kontakt med, kan ikke lave dem med "kant" på, uden at selv skumpuden kommer til at koste over 300kr.

Jeg har som sagt bare fået en ide, og hvis jeg kunne finde et sted som lavede alt arbejdet for mig (producerede pude, syede betræk og satte mærke på) ville det da være super fedt. Men om jeg så ville kunne tjene på det, har jeg ingen anelse om..

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 95
Fra  ServiWet Hot Towels Rental service Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kiremo

Du skal have fat i Bramming Plast-Industri. Kontakt f.eks. Henrik Schmidt.

Grossist for restauranter, caféer, hoteller, konferencecentre og klinikker.

www.serviwet.dk Kontakt mig på +45 40373351

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kiremo:
Det billigste jeg har kunne finde herhjemme har været 150kr pr. Pude. "Problemet" er at jeg søger dem i special mål, og dem jeg har været i kontakt med, kan ikke lave dem med "kant" på, uden at selv skumpuden kommer til at koste over 300kr.

Der er flere faktorer der afgør prisen bl.a. skum type, ( der findes rigtigt mange typer) forarbejdning, samt antal stk. der aftages, ofte falder prisen betydeligt ved store stk. tal.  

Prøv hos fælgende firmaer.

BPI

Arbi-skum

DAFA

Tilmeldt 21. Nov 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Rikke 😊

Tilmeldt 21. Nov 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak tak tak Ravn! Jeg går helt klart igang med at undersøge nærmere!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)