Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger person med erfaring indenfor opstart af tøjvirksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe gået med en iværksætteridé i maven, og nu synes jeg den skal realiseres! Jeg blev student fra STX i sommers, og har ingen erfaring indenfor iværksætteri og opstart af egen virksomhed, så derfor søger jeg nu efter én der har lyst til at hjælpe mig på vej.

Kort sagt så omhandler min iværksætteridé om import og salg af tøj - hvis du tror du kan hjælpe mig, så får du selvfølgelig hele idéen og alle tankerne at vide.

Jeg håber der er én herinde der brænder for iværksætteri, og som kunne have lyst til at hjælpe mig i gang med min drøm!

Fra Fruerhøj 2, Sjellerup
Tilmeldt 21. Nov 17
Indlæg ialt: 29
Fra  LOVELYSTYLE Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe,

Jeg har arbejdet i fashion branchen i snart 6 år til december. Både i fysisk butikker som leder, dermed også som ejer på tøjbrands og selv solgt en del forskeligt modetøj på nettet til herre og damer. Så jeg kender til alt. Fra private label til indkøb hos ekstern brands.

I dag er jeg adm. Hos www.lovelystyle.dk hvor vi sælger dame items fra butikker i Europa.

Jeg er også ejer på www.aircode.dk som gøre det endnu lettere for os at hjælpe dig med udvikling samt markedsføring af din “iværksætterdrøm”

Så lad os da endelig ta en snak (gratis) så kan vi finde den rigtig løsning efterfølgende. Og hvis ikke det kun blive til noget, så kan jeg sikkert være behjælpelig til din kommende tid.

Kontakt mig gerne på mail helst.
adam@lovelystyle.dk

Bh
Adam Ferati

Fra Fruerhøj 2, Sjellerup
Tilmeldt 21. Nov 17
Indlæg ialt: 29
Fra  LOVELYSTYLE Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe, 

Fandt tidligere ud af i dag at min Mail ikke fungere optimalt. 

Så jeg har lige fået ny. Prøv hertil hvis du har brug for en hjælpende hånd. adam@aircode.dk 

Tilmeldt 29. May 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar! Jeg sender en mail til dig:)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)