Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jamen jeg vil da også ha' gennemtrævlet min site.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ris og ros, specielt ros, alt det I vil af med jeg lapper det i mig som en kat fløde.

http://pc-adhoc.com

På forhånd tak (Også for ris). [:'(]

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 10:51

Hej Allan.

Jeg vil starte ud med dine billeder på siden.

Når man trykker på "Produkter" har du et billede der fylder 2411.17 KB (2469034 bytes)!! Det er helt galt.

Det billede du har af dig selv kan man jo diskutere om er godt eller ej.. Jeg kunne godt bruge et lidt mere prof. billede, og ikke et hvor du nærmest lige bliver forstyret/fanget i en telefonsamtale. Det signalerer lidt at du ikke rigtig har tid og lyst til at stå frem. Desuden er det skaleret ned fra dets oprindelige størrelse, og det bliver dermed meget sløret og grumset. Det er 482x402 men er tvunget ned i 139x123 i koderne. Du skal tage et foto redigeringsprogram (Photoshop, Gimp), og i dét, skalere billedet i den størrelse du skal bruge.

Jeg er sådan lidt i tvivl om hvad det er du laver/sælger. Har læst længe (for længe) og undres bl.a. over:

"PC Ad Hoc.com: Designer, producer og sælger special lavede pc løsninger til virksomheder og private. Vi arbejder i stål og rustfrit. Lamineret og hærdet glas, samt polyester. Designer og konstruere ekstrem køling til overclocking eller gastætte systemer. Overflade behandlingen bestemmer du. Kravene bestemmer du."

Æhh.. PC løsninger i polyester..?? Det er nok bare mig, men jeg ved stadig ikke helt præcist hvad det er i laver.

Nu har jeg så læste endnu mere og er ved at fatte hvad det går ud på, men jeg er nu nok heller ikke en bruger der vil komme forbi tilfældigt. Efter at have klikket væk fra din side, og over på GDM er jeg nu meget mere oplyst. Prøv at sammenlign din side med deres!

AL tekst skal du altså have en anden til at læse igennem for dig. Der er så uhyre mange stavefejl, og tegnsætningen er Zip it!

Er "PC Ad Hoc.Com ® " et beskyttet varemærke?

Logoet skriger "hjemmelavet", og jeg synes du skal få en grafiker ven/bekendt/prof. til at se på det. 

Jeg synes det er synd at den slet ikke spiller, da det for en gang skyld er en side med et produkt der er lidt "nicheagtig".

Jeg vil ikke komme med mere, da jeg nødig vil være alt for krads Sad, men jeg synes bare at du lige skal bruge et par kroner på at få den designet op til en højere standard, samt få logo og tekst gennemgået af en prof.

/Jacob 

Tilmeldt 26. Jun 07
Skrevet kl. 13:39

Hej Jacob

Endelig... En der tør, TAK. Det her virker jo godt. Jeg får set på de ting du nævner ASAP. Og til andre, hvis i mener Jacob har glemt noget så vær ikke bange.

Og ang. logo ja det er reg. havde en "god ven" vi gik i kompaniskab, det var dyrt... for mig, efterfølgende gjorde han min tilværelse mere interresant ved på forskellige måder at stikke en kæp i hjulet, eller forsøgte. han købte bla. .dk domænet for næsen af mig pc-adhoc.dk Så jeg følte lidt at logoet skulle han tiverttilfald ikke pille ved.  :)  sådan er der så meget. op i r... med ham og videre. :) 

Jeg takker og gør noget ved det.

Allan

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:56

Allan Lohals:
efterfølgende gjorde han min tilværelse mere interresant ved på forskellige måder at stikke en kæp i hjulet

He he.. Kan godt lide din vinkel på den..

Han har købt domænet pc-adhoc.dk, trods det at du har varebeskyttet navnet? Det er jeg ikke sikker på at han kan slippe helt godt fra. Eller rettere, jeg tror han nemt kan blive tvunget til at slippe det til dig. Prøv lige at undersøg det.

/Jacob 

Tilmeldt 26. Jun 07
Skrevet kl. 18:25

Hmm. Jeg registrede jo efter han lavede det nummer, men måske aligevel. Er bare lidt træt af at rippe op i sådan en gammel l... det stinker.

Det skal jeg lige vende lidt. Men tak for kicked.

AL

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)