eks. TDC - Mobiltelefoni - Privat - Internet & TV - Kundeservice TV2 - Aktiespil - Nyhederne - Nyheder - TV-Guide er det subdomæner eller hvad? |
Menupukter i googles resultater?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.
Der er godt nok generelt en menu i toppen af siderne, med links der gentages på alle sider, men jeg tror dog ikke det eksklusivt er det der bliver brugt, men det imod hvad de nu selv ligger inde med af statestikker for populære/ofte linkede sider på dit domæne. |
Lige præcis de to eksempler du bringer frem her er brugen af subdomæner. Ganske som www.about.com benytter sig af. Men det er, som den gode Brian siger, også noget dit site kan komme til. Jo flere sider du har, som linker internt mellem hinanden, desto flere resultater vil der også dukke op, hvis indholdet "matcher". Men kan du give et eksempel på, hvad du har søgt på, så man kan komme med et lidt mere klart og fyldestgørende svar? ![]() |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Lad mig lige kort introducere mig selv, da jeg skriver mit første indlæg på Amino.
Jeg beskæftiger mig egentlig mest med AdWords-kampagnehåndtering, da jeg har en fortid hos Google AdWords, hvor jeg arbejdede i tre år, og i dag arbejder som selvstændig på det tyske marked med SEO- og PPC-løsninger.
Nå, men tilbage til spørgsmålet - jeg bemærkede sidste efterår selv disse ''sub-links'' hos Google og fandt herefter frem til, at Webmasterworld beskæftigede sig lidt med emnet, dog uden at der dog kom nærmere klarhed over baggrunden og motiverne bag.
Som det er anført i tråden ovenfor (se link), er der ikke rigtig nogen dybere forklaring på disse links udover den, at Google af og til tester nye features i forbindelse med deres søgeresultater. Diskussionen på Webmaster går på, om det udelukkende er for velrenommerede sites, at disse ''sub-links'' vises, men det virker ikke til at være tilfældet - måske Mikkel kan give lidt uddybbende info her...
Sub-links, som er nævnt i spørgsmålet kan for øvrigt ses på søgninger på ''TDC'' på www.google.dk.
Jens |
Vi har ogs omtalt emnet her: |
Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)