Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om websitet?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Så er jeg næsten klar til at gå i luften med min nye website.

En website der kommer til at handle med diverse former for brugskunst, og har en auktion indlagt i sig.

Jeg har holdt margenerne i tre forskellige farver; shoppen (sort), auktionen (hvid) og informationen (grå.

Dette især for at kunderne kan se hvor de er i "shoppen".

Sitet's skabelon kan se på dubuy.dk.afventer.dk (det er kun fanebladene der er aktive). Du skal IKKE skrive www. først, men kun "det der står med fed skrift".

Jeg vil meget gerne have ris og ros om sitet, så tag et kig og gi' mig noget respons.....
Det er kun skabelonen jeg ønsker respons på. Teksterne og billederne er bare tilfældige.

Mvh

Kenneth Madsen

www.Dubuy.dk 

Kenneth Madsen http:/www.dubuy.dk

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:05

Hej Kenneth

Den er da nydelig, jeg kan lide at dine fane blade er lidt skæve, har selv søgt DanaWeb om de kunne lave lidt turbulens på min CSM opbyggede side, desvære koster det spidsen af en jetjager. Men det kommer helt sikkert, jeg er træt af disse firkantede sider der stort set ligner hinanden.

All the best

Al

www.pc-adhoc.com

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:39

Hej Kenneth,

Det ser jo bestemt nydeligt ud men jeg har alligevel en lille række punkter jeg synes du bør kigge på.

1. Dit logo i venstre top er lidt gnidret, det burde nemt kunne gøres mere tydeligt - tænker især på webshop og auktionshus.
2. Flotte faneblade og god ide - men ryk dem lidt længere til højre.
3. Jeg er ikke vild med baggrunden skifter - eller jo men lad være med at gøre det så voldsomt, lad dem skifte med en svag tone istedet sådan at man lægger mærke til det men ikke bliver forstyrret af det.
4. Dine dankort og edankort står lidt og flyver, og er hakket i kanten, de kunne nemt sættes lidt pænere op.
5. Jeg mangler lidt luft, det hele står meget tæt på indholdsssiden og dine overskrifter er ret små så de deler ikke rigtig siden ind. Måske en tynd ramme omkring dine produktbilleder ville hjælpe.
6. Dine baggrunde på menuerne synes jeg personligt er alt for dominerende og menupunkterne i dem er meget små og står meget tæt, lidt line-height kunne gøre underværker.

Det var vidst alt :) Held og lykke med designet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)