Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakte lignende shop i Sverige?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

I mine overvejelser om start af webshop, har jeg fundet en tilsvarende slags i Sverige (der findes ingen seriøse i Danmark med det speciale, men produkterne findes i andre generelle større butikker). Er det en dårlig ide at skrive til den svenske webshop og høre om antal daglige ordrer, fordi man overvejer noget tilsvarende i DK? Eller risikerer man bare de opdager markedet også er i Danmark og breder sig før man selv får startet? Shoppen i Sverige har eksisteret siden 2004, men kan ikke helt blive klar over om den er fuldtids eller fritids. Tænker lidt, hvis det kan fungere i Sverige, så burde det vel også kunne i Danmark, selvom jeg godt ved vi er færre indbyggere. Men er det en dårlig ide at være så direkte i ens henvendelse? Hvad tænker i kloge mennesker herinde :)

God søndag

MVH
Hans Pedersen

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans,

Mange af de svenske registre er åbne. På iis.se kan du, i de fleste tilfælde, se hvilken virksomhed som ejer domænet og på allabolag.se kan du afhængig af virksomhedsform se omsætning, overskud mv.

Det giver naturligvis kun brugbar information såfremt virksomheden kun driver een webshop.

Ps. Du er velkommen til at sende mig en privet besked hvis du ikke kan finde ud af noget - jeg har adgang til et par tjenester som kræver abonnement.

Mvh Søren

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)