Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris/ros på ny webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey. Jeg har netop opstartet denne webshop sammen med min bror, og vil meget gerne have ris/ros, som vi kan bruge til forbedring af siden.

Derudover vil vi også gerne have råd til markedsføring.

Link til side: https://mobelnord.dk/

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Tårs
Tilmeldt 16. Nov 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt synes jeg det er en fin webshop.

Hvis det var mig...

1. Ville jeg tage indholdet på forside-billedet og centrere det, lave en større font, og give teksten en smule skygge, fordi teksten falder lidt ind i de hvide stole når man ser det på sin bærbar.

eller...

2. Ville jeg flytte indholdet på forside-billedet over i venstre side i stedet for den højre.

P.s: Teksten "Møbelnord.dk", synes jeg ser pænest ud, hvis det ikke forsvinder og kommer frem hele tiden.

Mvh.

Daniel

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Nielsen:

Generelt synes jeg det er en fin webshop.

Hvis det var mig...

1. Ville jeg tage indholdet på forside-billedet og centrere det, lave en større font, og give teksten en smule skygge, fordi teksten falder lidt ind i de hvide stole når man ser det på sin bærbar.

eller...

2. Ville jeg flytte indholdet på forside-billedet over i venstre side i stedet for den højre.

P.s: Teksten "Møbelnord.dk", synes jeg ser pænest ud, hvis det ikke forsvinder og kommer frem hele tiden.

Mvh.

Daniel

Mange tak for dine inputs. Kan helt sikkert godt følge dig mh. til punkt 1, og det vil jeg få ordnet hurtigst muligt.

Mh. til punkt 2, hvad mener du så? Er ikke helt sikker på at jeg forstår.

Og helt sikkert. Tror bare jeg laver en længere tid mellem fades.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Først vil jeg sige at det er en fin webshop, men der er mange dumme fejl.

3 popup. Nyhedsbrev, Cookie og en sporing af hvor du befinder dig. Her var jeg normalt smuttet.

Der er mange stavefejl. Spisebordstol eller spisebordsstol.

Endelser uden "r" til sidst: 
14 dages fuld returret på alle købte vare_
Gratis fragt på ordre_ over 1999,- DKK

Der er mange fejl på de forskellige varer.

priser uden mellemrum:
Fragt: 139kr - 

Hvis folk fortryder et køb eller returnerer af andre årsager, skal de bruge jeres returseddel. Hvor kan kunden finde den?

Hvis i vil findes på Google, skal der meget mere tekst på siden. Google elsker tekst :-)

Forøvrigt virker jeres logo som om det er i en MEGET lille opløsning, og derfor også lidt sløret.

// Lars

Fra Tårs
Tilmeldt 16. Nov 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du kommer ind på forsiden, så står der "velkommen til møbelnord.dk, og så en knap"

Det synes jeg måske ville se pænere ud hvis du flyttede det over i venstre side af billedet, i stedet for den højre.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mikkelsen:

Først vil jeg sige at det er en fin webshop, men der er mange dumme fejl.

3 popup. Nyhedsbrev, Cookie og en sporing af hvor du befinder dig. Her var jeg normalt smuttet.

Der er mange stavefejl. Spisebordstol eller spisebordsstol.

Endelser uden "r" til sidst: 
14 dages fuld returret på alle købte vare_
Gratis fragt på ordre_ over 1999,- DKK

Der er mange fejl på de forskellige varer.

priser uden mellemrum:
Fragt: 139kr - 

Hvis folk fortryder et køb eller returnerer af andre årsager, skal de bruge jeres returseddel. Hvor kan kunden finde den?

Hvis i vil findes på Google, skal der meget mere tekst på siden. Google elsker tekst :-)

Forøvrigt virker jeres logo som om det er i en MEGET lille opløsning, og derfor også lidt sløret.

// Lars

Mange tak.

Burde nok slå sporing af hvor du befinder dig, fra. Synes dog at popup med nyhedsbrev er fint, og cookies er rimelig diskret i bunden.

Stavefejl burde vi helt sikkert lige få kigget igennem, troede faktisk efterhånden at jeg havde fixet dem alle.

Her i starten er vi bare gået udfra at folk ville sende en mail i tilfælde af køb/retunering, men vi burde nok bare smide returseddel ind i handelsbetingelser eller lignende.

Og jep, vi er igang med at tekster på alle kategorier, og der er allerede på en del af dem.

Og det vil jeg fikse så snart jeg kommer hjem, har lavet det i vektor, så jeg har nok bare fucket op mh. til retina opløsning.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Nielsen:

Når du kommer ind på forsiden, så står der "velkommen til møbelnord.dk, og så en knap"

Det synes jeg måske ville se pænere ud hvis du flyttede det over i venstre side af billedet, i stedet for den højre.

Ahhh. På den måde.

Troede du ville have det centeret. Må lige prøve et par forskellige muligheder og se hvad der ser bedst ud.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Kolding
Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Lars er inde på, så er jeg også smuttet i det sekund al indhold bliver sløret, og jeg bliver præsenteret for et nyhedsbrev.

Smid den ned i højre hjørne, så den ikke blokere hele sidens indhold. Det er utroligt forstyrrende.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har smidt popups væk, med undtagelse af cookies, så det burde ikke være så overvældende mere.

Skal lige have fundet en smart løsning til nyhedsbrev, da stortset gratis remarketing er utrolig vigtigt.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)