Jeg står over for at skulle åbne en webshop med rigtig mange produkter 50.000+, som skal understøttes af mange forskellige søgemuligheder. Jeg skal ikke have en hosted shopløsning. Hvilken platform ville i gå efter til en shop med så mange katalognumre?
jeg ville gå efter Magento eller prestashop, da de er bygget til ecommerce, og begge danner platform for flere store webshops. Men vigtigst er nok det webhotel du vælger.
Sørg for at det er lavet til at håndtere store mængder, med det antal produkter regner jeg også med en vis trafik til hjemmesiden. Er det korrekt?
Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.
Til den mængde produkter - klart Thirtybees, Prestashop eller Magento - WP WooCommerce vil have et ekstremt overhead i databasen for den mængde produkter.
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Jeg er enig med Stefan. Webhotel vil nok være et vigtigere valg, da både WooCommerce og Magento kan sagtens understøtte webshops med over 10.000 produkter, se evt. her om dansk sammenligning mellem de to systemer: https://webstyr.dk/woocommerce-magento-dansk/
Sørg gerne for, at du har VPS eller cloud løsning med hensyn til webhotel.